Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حمید آریایی‌تبار رییس انجمن چشم پزشکی کرمانشاه از ارایه خدمات فوق تخصصی چشم با شرایط ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان در کلینیک بیستون خبر داد و گفت : همه خدمات مربوط به چشم پزشکی در این کلینیک با ۴۰ درصد تخفیف به این بیماران ارایه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ارایه خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج استان در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون با مدیرعامل شورای عالی بیماری‌های خاص و صعب العلاج استان انجام می‌شود.

 او افزود: این تفاهم‌نامه در ماه مبارک رمضان منعقد شده و پذیرش بیماران خاص و صعب العلاج استان اول خرداد در کلینیک چشم پزشکی بیستون آغاز شده و اطلاع رسانی‌ها در این ارتباط نیز از سوی انجمن‌ها به بیماران زیرپوشش انجام شده است.

آریایی تبار ادامه داد: در این تفاهم‌نامه که باهدف توسعه و پیشرفت ایجاد جامعه‌ای آگاه و سالم و براساس اهداف سند چشم انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور نیل به بهره‌مندی از ظرفیت دستگاه‌های موجود منعقد شد، مقرر گردید همه خدمات فوق تخصصی چشم شامل معاینه فوق تخصصی، خدمات پاراکلینیکی با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، انواع لیزر‌های درمانی شبکیه و رفع همه عیوب انکساری چشم به تمام بیماران خاص و صعب العلاج استان شامل بیماران دیابت، کلیوی، سرطان، ام اس، هموفیلی و تالاسمی با شرایط بسیار ویژه در این کلینیک ارایه شود.

او گفت: این اقدامات ویژه درمانی در کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون واقع در بلوار کیهانشهر، جنب شهرک رسالت، بیمارستان بیستون، طبقه همکف، درمانگاه چشم انجام می‌گیرد.

 او گفت: همه بیماران خاص و صعب العلاج می‌توانند با ارایه معرفی نامه از انجمن خود در تماس تلفنی با شماره‌های ۳۷۲۷۱۰۰۰ و ۳۸۳۲۱۳۰۱ از خدمات فوق بهره‌مند شوند.

تجهیز کلینیک بیستون به مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های چشم‌پزشکی

رییس انجمن چشم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه کلینیک از حدود ۲ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این کلینیک اکنون به جدیدترین، مدرن‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های چشم‌پزشکی مجهز شده و به زودی هم دستگاه جدیدی در این مرکز راه‌اندازی می‌شود.

آریایی‌تبار، تجهیزات این کلینیک را در غرب کشور منحصر به فرد دانست و افزود: عمل‌های جراحی این کلینیک نیز با همکاری اتاق عمل بیمارستان بیستون انجام می‌شود.

او آمادگی این کلینیک برای ارایه خدمات به سایر اقشار جامعه را اعلام کرد و گفت: این کلینیک با تامین اجتماعی و سازمان نیرو‌های مسلح نیز قرارداد همکاری دارد و استفاده از خدمات برای همه عموم نیز آزاد است.

او تعرفه‌های ارایه خدمات چشم پزشکی در این کلینیک را براساس تعرفه‌های تامین اجتماعی دانست و گفت: این کلینیک هر روز در ۲ شیفت از ساعت هشت صبح تا ۲۳ آماده ارایه خدمات به مردم است.

او افزود: کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون علاوه بر مراجعه کنندگان استان کرمانشاه، ظرفیت پذیرش بیماران چهار استان همسایه و همچنین کشور عراق را نیز دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری بیماران خاص و صعب العلاج استان فوق تخصصی چشم ارایه خدمات چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند.

به گزارش ایسنا محمد اسماعیل کاملی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر سازمان بیمه سلامت چه خدماتی به بیماران SMA ارائه می دهد، گفت: با تشکیل صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج، درصورتی که اطلاعات بیماران مبتلا به اس ام ای در سامانه بیماری های نادر وزارت بهداشت (RDA) ثبت شده باشد، از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج بهره مند می شوند.

مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص پوشش دارویی این بیماران گفت: بعد از معرفی بیمار به منظور دریافت دارو از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت به سازمان بیمه سلامت، فارغ از نوع بیمه پایه، با مراجعه بیمار به داروخانه های منتخب از مزایای صندوق بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: بیماران مبتلا به هر سه تیپ بیماری SMA TYPE۱, SMA TYPE۲, SMA TYPE۳ از مزایای صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در خصوص خدماتی از جمله آزمایش، پرتوپزشکی، توانبخشی، خدمت پزشک، ویزیت و دارو (بر اساس ضوابط ابلاغی) بهره مند می شوند.

کاملی تاکید کرد: بیماران منتسب به نشان بیماری SMA می توانند با رعایت ضوابطی از مساعدت‌های موردی تبصره ذیل ماده ۹ اساسنامه صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج با ارائه مدارک و مستندات به ادارات کل استانی، پس از طرح و بررسی و در صورت تایید در کمیته های مربوطه برای خدمات خارج از ضوابط ابلاغی بهره‌مند شوند.

به گزارش وبدا، وی تاکید کرد: هرگونه تغییر آتی در نحوه پوشش مبتنی بر ضوابط ابلاغی از مبادی ذیصلاح خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهمیت تداوم ارائه خدمات مشاوره ازدواج در نوروز
  • سفره های همدلی مهاجرین افغانستانی + فیلم
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق بیماری‌های خاص-صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران SMA از مزایای صندوق صعب‌العلاج
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • بهره‌مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج
  • بهره مندی بیماران «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به اس‌ام‌ای از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران اس ام‌ای از صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج