Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:55:48 GMT

جوکوویچ کنار ست کوویچ دست به توپ شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۵۹۴

مرد شماره یک تنیس جهان در کنار سرمربی اسبق تیم های پایه والیبال ایران دست به توپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، یوتسا ست کوویچ مربی سرشناس صربستانی والیبال که به واسطه سرمربیگری در تیم های نوجوانان و جوانان ایران و موفقیت هایی که در دهه 80 کسب کرد، در میان ایرانی ها هم محبوب است، عکسی را روی اینستاگرام خود در کنار مرد شماره یک تنیس جهان منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نواک جوکوویچ که با صدرنشینی در رنکینگ جهانی تنیس به دوران قرنطینه وارد شده و این روزها مثل دیگر تنیسورهای جهان منتظر آغاز دوباره این رقابت هاست، ملاقاتی را با ست کوویچ در زمین والیبال داشته است.


ست کووویچ که با این تنیسور صربستانی ارتباط صمیمانه ای دارد، جوکوویچ را در روزهای تعطیلی مسابقات تنیس به زمین والیبال برده و باعث شده مرد شماره یک تنیس جهان دست به توپ شود.

 

نواک جوکوویچ تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نواک جوکوویچ تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران که قرار است به زودی به تهران سفر کند، و ایران را در لیگ ملتهای والیبال همراهی کند، باشگاه جدیدش را انتخاب کرد.

باشگاه سئول ووری کارد کره جنوبی، دیروز اعلام کرد که با پائز برای فصل آینده قرارداد بسته است و این مربی برزیلی فصل بعد در این لیگ خواهد بود.

پائز که در فصلی که گذشت در تیم پادولیانی اوکراین دو قهرمانی حذفی و سوپر کاپ و یک نایب قهرمانی لیگ را کسب کرده بود، حالا باید دید در لیگ کره جنوبی چه خواهد کرد. تیم سئول فصل گذشت نتوانست به فینال لیگ کره برسد و حالا با موریسو موتا پائز به دنبال قهرمانی است. این باشگاه کره ای علاوه بر پائز، با واتانارا سیریل دستیار پائز نیز قرارداد بست.

لیگ برتر والیبال کره جنوبی از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد داشت. او پس از پایان لیگ ملتهای والیبال به سئول سفر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۶