Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:45:31 GMT

تجهیز کمپ حجازی؛ درمان قطعی مشکل استقلال

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۶۱۱

تجهیز کمپ حجازی؛ درمان قطعی مشکل استقلال

مدیرعامل استقلال تصمیم دارد یک بار برای همیشه مشکل زمین تمرین استقلال را حل کند و به همین منظور او وعده داده که کمپ حجازی را تجهیز می کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال در طول سال های گذشته همیشه با مشکل زمین تمرین روبرو بوده است، در این بین سال هایی بوده که آبی ها حتی دو زمین تمرین را اجاره کرده اند اما در عمل مشکلی حل نشده است چراکه در روزهای بارانی تهران آبی ها امکان برگزاری تمرین نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در همین فصل استقلال قبل از دو بازی حساس برابر تراکتور و گل گهر بارندگی باعث شد آبی ها نتوانند در زمین چمن تمرین کنند و این مشکلی است که به نظر یک بار باید برای همیشه حل شود تا استقلال مثل پرسپولیس رقیب سنتی اش زمینی داشته باشند که در اختیار خودشان باشد و برای برگزاری تمرین نیاز به اجازه نداشته باشد.

 

در این بین بعد از اینکه اعلام شد کمپ حجازی جزو اموال باشگاه استقلال است احمد سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه وعده داد که قصد آماده کردن زمین این مجموعه را دارد تا آبی ها بتوانند از آن به عنوان زمین تمرین دائم و اختصاصی خود استفاده کنند.

 

 

البته هنوز باشگاه استقلال فعالیت عمرانی خود را برای تجهیز کمپ حجازی آغاز نکرده است اما  ظاهرا سعادتمند تصمیم دارد با ترمیم نواقص این مجموعه کاری کند تا یک بار برای همیشه آبی ها را از داشتن یک زمین تمرین اختصاصی بی نیاز کند.

 

اما آنچه در این باره مهم است، این است که زمین چمن این مجموعه با شرایط استاندارد ساخته نشده است و اگر مدیران استقلال بخواهند این مجموعه را تجهیز کنند باید از نو زمین آن را زهکشی کنند که این بدون تردید پروسه زمان بری برای باشگاه استقلال خواهد بود و ممکن است اگر کارهای عمرانی تجهیز این کمپ از همین حالا هم شروع شود، برای آغاز لیگ بیستم آماده بهره برداری نشود.

 

 

سعادتمند در شروع کار خود در استقلال توانسته رضایت نسبی هواداران این باشگاه را جلب کند و حالا می تواند با درست کردن کمپ حجازی، بزرگترین مشکل آبی ها در سال های گذشته را به صورت دائم حل کند.

 

استقلال تهران ناصر حجازی تمرینات استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ناصر حجازی تمرینات استقلال زمین تمرین کمپ حجازی آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم

مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین مرادمند بعد از پیروزی استقلال مقابل شمس آذر در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی را بردیم و خدا را شکر می‌کنم.

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

وی در مورد اینکه رقابت در بالای جدول لیگ برتر خیلی حساس است، گفت: کورس بالای جدول خیلی سخت است. ما شش فینال داریم، باید هر روز در تمرین بیشترین توان و تمرکزمان را در تمرین بگذاریم.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره چرایی شادی گلش و شباهت آن به شادی گل‌های محمد دانشگر تصریح کرد: شادی بعد از گل به خاطر دو تا از رفقای خوبم بود که در پایان فصل مصدوم شدند. دوست داشتم به یاد خوشحالی گل‌هایی که در این سال‌ها انجام دادند این شادی گل را به محمد دانشگر و مهدی مهدی‌پور تقدیم کنم.

مرادمند راجع به صحبت‌هایش با ابوالفضل جلالی پیش از ارسال ضربه کرنر که تبدیل به گل شد، خاطر نشان کرد: به او گفتم که توپ را روی تیر یک بریز. در واقع به او آدرس دادم که توپ را به کجا ارسال کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد، گفت: پنج دقیقه عدم تمرکز بود و آنقدر که باید و شاید در زمین تمرکز نداشتیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر می‌کنم که این سیلی را الان خوردیم. باید بدانیم که در فوتبال باید 100 تمرکز را داشته باشیم. در کل خدا را شکر این سه امتیاز را گرفتیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مرادمند: خدا را شکر این سیلی را الان خوردیم
  • گازکشی نشدن برخی از محله‌های روستای بهارستان و دردسرساز شدن آن برای اهالی
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • چند توصیه برای کاهش خطر زمین‌ خوردن در دوران سالمندی