Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌الله حقیقی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و شهری و آمایش سرزمین استان زنجان افزود: بسیاری از مشکلات موجود در طرح‌ها که امروز با شکایت مواجه شده به دلیل این بوده که در گذشته به‌رغم وجود ابهام به تصویب رسیده و امروز مدعی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: این موارد باید مورد توجه دستگاه‌ها و دبیرخانه کارگروه‌ها قرار گیرد زیرا وقت و انرژی زیادی صرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی اظهار داشت: در خصوص مسائل پیش‌آمده در حسین‌آباد شهرستان ابهر ضمن اجرای قانون باید صَرفه و صلاح مردم نیز در نظر گرفته شود.

استاندار زنجان، پنجره واحد سرمایه‌گذاری این استان را موضوع بسیار مهمی خواند و گفت: این طرح، مورد توجه و تمجید معاون اول رییس‌جمهوری قرار گرفته و از وزارت امور اقتصادی و دارایی خواسته شده که استان‌های دیگر نیز از تجارب استان زنجان در این زمینه بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه‌های مختلف در پنجره واحد سرمایه‌گذاری از جلسات بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ارائه می‌شود تا مشکلات و مسائل موجود را برطرف کنند.

حقیقی تاکید کرد: تمام تلاش بر این است تا کارهایی که به صرفه و صلاح مردم است اجرا شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اتفاقات نامطلوبی در گذشته در صدور مجوزها افتاده به طوری که مجوز مربوطه برای یک یا چند مورد کاربری اخذ شده اما هنگام بازرسی، مشخص شده که هر کاری غیر از فعالیت اصلی مندرج در مجوز در آن مکان انجام می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه این کار سبب وقوع تخلف شده است، افزود: صدور هرگونه مجوز باید تعریف دقیقی داشته باشد تا متقاضیان، تفسیر دیگری نداشته و در همان رشته اصلی، فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: مسائل اجتماعی باید در صدور مجوزها مورد توجه جدی قرار گیرند و الزامات منطقی در سیستم شهری نیز پیش‌بینی شود.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصادی و دارایی حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح‌الله حقیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح الله حقیقی وزارت امور اقتصادی و دارایی حقوق شهروندی استانداری زنجان فتح الله حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه خانگی تورینو روبه‌روی این تیم قرار گرفت تا دربی شهر تورین را برگزار کند و این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. 

شزنی در این دیدار مثل همیشه به عنوان دروازه‌بان اول در دروازه یووه حضور داشت و روی یک صحنه به صورت اتفاقی با آدام ماسینا درگیر شد و آرنج این بازیکن به صورت غیرعمد برخوردی با صورت او داشت که باعث آسیب‌دیدگی شدیدی شد. 

بازی برای چند دقیقه متوقف شد و کادر پزشکی در حال درمان این ستاره لهستانی بود که صورت خون آلودش باعث نگرانی هواداران و کادر فنی یووه بود. گفته می‌شود که کادر پزشکی این تیم از همان ابتدا حدس زده بود که شزنی دچار شکستگی از ناحیه استخوان بینی شده و پس از بازی راهی بیمارستان شد تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار بگیرد. 

در صورتی که شزنی تواند به دلیل شکستگی بینی در ترکیب یوونتوس قرار بگیرد، ماتیا پرین آماده است تا جای او را در چند دیدار پیش رو پر کند و امیدوار است که بتواند بدون مشکل به تیمش در این دیدارها کمک کند.

دیگر خبرها

  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • ماهی فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • بیانیه نمایندگی ایران در سازمان ملل: اقدام ایران به‌صورت دقیق برای جلوگیری از آسیب به غیرنظامیان انجام شد
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • در صورت پاسخ رژیم صهیونیستی، خروج از پیمان NPT را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم