Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@16:27:22 GMT

اعلام ساعت کار کارکنان دولت از ۱۰ خردادماه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۶۹۳

اعلام ساعت کار کارکنان دولت از ۱۰ خردادماه

بر اساس بخشنامه ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی از دهم خردادماه ساعت کار کارمندان دولت از ساعت هفت و ۳۰ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه تعیین شد.

 بخشنامه ترتیبات اجرایی حضور کارمندان دولت براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از تاریخ ۱۰ خردادماه به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

به موجب این بخشنامه، تمام دستگاه‌های اجرایی، مدیران و کارکنان موظفند کماکان در انجام فعالیت‌های خود پروتکل‌های بهداشتی کارکنان، محیط اداری، ارباب رجوع و تجمعات اداری را رعایت کنند و بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اجرای این پروتکل‌ها نظارت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، دستگاه‌های اجرایی موظفند ضمن برنامه‌ریزی برای ارائه به‌موقع و سریع کلیه خدمات عمومی و ضروری حوزه مسئولیت خود ترتیبی اتخاذ کنند که در ارائه این خدمات به مردم و ارباب رجوع وقفه‌ای ایجاد نشود.

همچنین برای تأمین و ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت کارکنان و محیط کار، تمام ادارات موظفند فعالیت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌های خود را تعطیل و از پذیرایی در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردی و گروهی خودداری کنند. 

در این بخشنامه آمده است که «صرف صبحانه و ناهار نیز به‌ صورت گروهی و فردی در سالن غذاخوری، سایر محل‌های عمومی اداره‌ها و اتاق کار کارکنان ممنوع است.»

در متن این بخشنامه آمده است استفاده از خدمات دورکاری کارکنان صرفاً در صورت امکان تأمین زیرساخت‌های الکترونیکی لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی برای کارکنان دورکار مجاز خواهد بود.

در استفاده از خدمات کارکنان به صورت دورکاری، «بانوان دارای فرزند خردسال» و «کارکنانی که در گروه‌های آسیب‌پذیر قرار می‌گیرند»  در اولویت خواهند بود.

این بخشنامه از تاریخ ۱۰ خردادماه لازم‌الاجرا است و با اجرای آن، بخشنامه ۱۹ فروردین که درباره دورکاری کارکنان دولت بود لغو می‌شود.

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واژگونی سواری پراید در مسیر سبزوار - نیشابور منجر به آسیب دیدگی پنج سرنشین این خودرو شد.   مسلم فائق‌ نیا روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که کارکنان اورژانس به محل اعزام شدند.   وی افزود: مصدومان این رخداد توسط کارکنان اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.   ۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • تدارک ۲۲۳ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین