Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران بعد از شهر آبیک مستقر شود که در این صورت شهروندان آبیک باید جهت تردد به قزوین دو مرحله عوارض پرداخت می‌کردند، اما با توجه به درخواست شهروندان عوارضی به قبل از شهر آبیک انتقال پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین اظهار کرد: اتوبان تهران قزوین به‌عنوان یکی از شاهراه‌های اصلی، مهم و پرترافیک کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت اتوبان تهران قزوین قرار دارند که شهروندان این شهرها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان آبیک جهت دسترسی به شهر قزوین به‌عنوان مرکز استان از اتوبان تهران به قزوین استفاده می‌کنند.

فرخزاد خاطرنشان کرد: در شرایط روزهای عادی نزدیک به سه هزار وسیلۀ نقلیه شهروندان آبیک از اتوبان به قزوین سفر می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار بیان داشت: بنابر پیشنهاد وزارت راه، سه عوارضی در آزاد راه تهران به قزوین استقرار دارد و پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی‌های تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرار این عوارضی، شهروندان آبیک باید جهت سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می‌کردند.

وی افزود: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مسؤولان استان قزوین، عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: شهروندان آبیک جهت سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در عوارضی شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد و کلیۀ پلاک‌های 79 و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیز برای تردد از تخفیف 50 درصدی عوارض برخودار می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین عوارض آبیک اتوبان تهران تهران به قزوین شهروندان آبیک شهر آبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران را اعلام کرد و گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

به گزارش مشرق، براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی بیان کرد: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌گردد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌گردد خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جداخودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌های شب‌های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • تردد کامیون‌ها، فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر ممنوع است
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • حمایت از تولید، نیازمند تخفیف‌های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند