Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت:بازرسان سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان تخلف 8 میلیارد ریالی در یکی از شرکتهای فروش بتن آماده را در شهرستان گرگان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: علی اصغر اصغری اظهار کرد: عملکرد بازرسان در بررسی گزارشات دریافتی و شکایات مطروحه و همچنین حضور موثر آنها در سطح بازار و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و برخورد قاطع با متخلفات صنفی بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در ادامه گفت،در همین راستا و در پی دریافت گزارش کتبی یکی از شهروندان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در یکی از شرکتهای فروش بتن آماده در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور رسیدگی و بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود، پس از بازرسیهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف تقلب در کسب شرکت مورد نظر در خصوص فروش بتن آماده برای اجرای پروژه ساختمانی در شهرستان گرگان محرز و پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 8 میلیارد و741میلیون و 300 هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتها خواست تا با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعملهای مربوط به ارائه خدمات را رعایت نموده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی 124 را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • دستگیری شکارچی سابقه‌دار همراه با گوشت کَل‌وحشی آماده طبخ در بویراحمد