Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز یک فرد به دلیل مشکلات پیش آمده در حوزه کاری خود قصد داشت با بالارفتن از یکی از ساختمان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به اعتراض و خود کشی کند که با حضور نیروی آتش نشانی و هوشیاری مسئولان وزارتخانه نجات یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به محض مطلع شدن از این موضوع دستور پیگیری و حل سریع مشکل فرد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کار مشکلات مردم اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرانزلی گفت: فروردین ماه امسال ۲۰ تبعه خارجی غیرمجاز در کارگاه‌های شهرستان شناسایی و اخراج، همچنین کارفرمایان این اتباع جریمه شدند.

حسین واقفی با تاکید بر اینکه اتباعی که فاقد پروانه کار، پروانه کار موقت یا کارت کار موقت باشند، اجازه اشتغال در کشور را ندارند و در صورت اشتغال و به‌کارگیری کارفرمای آنها متخلف شناخته شده و مشمول جریمه خواهد بود، اظهار کرد: کارفرمایان متخلف به میزان هر روز اشتغال کارگر اتباع غیرمجاز به میزان پنج روز حداقل دستمزد روزانه جریمه و مبلغ به حساب خزانه دولت واریز م‌ شود و در صورت تکرار این میزان به دستمزد ۱۰ روز جریمه خواهد بود.

وی یکی از علل به‌کارگیری اتباع از سوی کارفرمایان را فرار از پرداخت حق بیمه و ارزان بودن نیروی کار خارجی عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که با به کارگیری اتباع فرصت‌های ارزشمند شغلی برای جویندگان کار و نیروهای کار داخلی اشغال شده و از بین می‌رود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندرانزلی با بیان اینکه در فروردین ماه امسال ۲۰ کارگر تبعه خارجی غیرمجاز در کارگاه‌های شهرستان که بیشتر این کارگاه‌ها در بخش ساختمانی بودند، شناسایی و کارفرمایان جریمه شدند، تاکید کرد: طی سال گذشته در مجموع این تعداد ۲۵۰ کارگر غیرمجاز تبعه خارجی در گشت مشترک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بندر انزلی و نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر و طی هماهنگی های قانونی به کشور خود بازگردانده شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرانزلی گفت: نظارت‌های مستمر و مشترک توسط نیروی انتظامی و بازرسین این اداره انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف به کارگیری نیروهای غیر مجاز اقدامات لازم در چارچوب قانون انجام می‌شود.

واقفی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به کارگیری اتباع مراتب را به نیروی انتظامی و یا اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت پیگیری اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی