Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«اگرچه ونزوئلا خود یکی از بزرگترین دارندگان ذخایر نفتی دنیا است اما شرایط فعلی کشور برای تامین سوخت مناسب نیست و در چنین وضعیتی ایران کمک بسیار مهمی در اختیار آن کشور قرار داده است».

روزنامه با اشاره به اقدام ایران و شادمانی ونزوئلا از پهلو گرفتن نفتکش های ایرانی خاطر نشان کرده است: «هر دو کشور با چنین همکاری، در واقع دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و تحریم های آن کشور را به چالش کشیدند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانیچی نوشته است: اعزام نفتکش های حامل سوخت ایران، برای ونزوئلا گشاینده صفحه تازه ای در روابط دو کشور خواهد بود و نفوذ آنها را در حیاط خلوت غرب فزاینده تر خواهد کرد.

گزارش به «تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا و نزدیک شدن یک به یک نفتکش های ایرانی به سواحل این کشور» پرداخته و از قول «راس دالن» از شرکت بازاریابی کاراکاس کپیتال در میامی نقل کرده است: «ونزوئلا برای چند هفته ای نفس راحتی می کشد البته هنوز با چالش تامین سوخت روبرو است و باید برای این چالش راهی بیاندیشد».

روزنامه گزارش کرده است مساله کمبود سوخت در ونزوئلا موضوعی مربوط به سال های اخیر است اما با نظرداشت فشارهای حداکثری و تحریم های آمریکا شدت گرفته است.

مانیچی نوشت که رهبران و مسئولان ارشد ونزوئلا از ملت، رهبری و رییس جمهوری اسلامی ایران تشکر کرده اند و افزوده اند که «ملت های دو کشور مانند دیگر کشورهای جهان حق تجارت دارند».

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ايران نفتكش ايراني ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوران بخشامید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛  در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان‌ می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی https://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • بزرگ‌ترین نیروگاه برق اتمی جهان بیدار می‌شود
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • ساخت بزرگ‌ترین سلول سوخت هیدروژنی جهان در ژاپن
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • انتقال تجربیات کشاورزی ایران به ونزوئلا
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد