Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@06:05:45 GMT

غیبت برای ۲ گروه از مشمولان سربازی فارغ‌التحصیل

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۸۳۴

غیبت برای ۲ گروه از مشمولان سربازی فارغ‌التحصیل

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ که تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند، وارد غیبت شده‌اند.

به گزارش مشرق، سردار تقی مهری با اشاره به احتساب غیبت برای مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ‌التحصیل سال 98 که خود را معرفی نکرده‌اند، در این رابطه اظهار کرد: برابر اطلاع‌رسانی‌های صورت ‌گرفته تمام مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 98 فارغ التحصیل شده‌اند، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا باید تا تاریخ 99/2/15 نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آموزش سربازی تا چه زمانی یک ماهه است؟ فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال ۹۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با تأکید براینکه مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال 98 هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند، گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنها از یک روز تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنها بیشتر از سه ماه باشد به 6 ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند.

وی افزود: مشمولان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی که در سال 99  فارغ‌التحصیل شده‌اند، فعلاً می‌توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به‌کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان، مجدد  اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تنها مرجع رسمی اطلاع‌رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، سازمان وظیفه عمومی است و هرگونه اطلاع‌رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن‌گویا به شماره 096480 و کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی khabarsarbazi@ انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت معافیت سربازی سردار تقی مهری مشمولان سازمان وظیفه عمومی پزشکی و پیراپزشکی وضعیت خدمتی خود فارغ التحصیل اطلاع رسانی تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897940

دیگر خبرها

  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه پلیس درباره لینک‌ ثبت‌نام تذکر لسانی به کشف حجاب
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند