Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:53:16 GMT

رشد ۱۲ هزار واحد شاخص در معاملات امروز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۸۹۳

رشد ۱۲ هزار واحد شاخص در معاملات امروز

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات ۷ خرداد ۹۹ با رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی روبرو شده است. تاریخ انتشار: 13:27 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۸۰

خبرگزاری میزان - شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات ۷ خرداد ۹۹ با رشد ۱۲ هزار و ۴۲۴ واحدی به پله ۹۳۸ هزار و ۵۵۷ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد یک میلیون و ۲۹۷ هزار سهم اوراق بهادار به ارزش ۸۸ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال در بیش از ۱۳ میلیون و ۱۸۶ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۳۲۹۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۳۴۲۵ واحد، شاخص بازار دوم ۲۲۸۲۲ واحد و شاخص بازار اول ۹۶۴۳ واحد رشد را تجربه کردند و شاخص کل (هم‌وزن) ۴۲۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۸۲ واحد اُفت را کردند.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۳۷ واحدی به پله ۱۰ هزار و ۸۶۴ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۷۴۳ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۶۲۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: شاخص ۳۱ هزار واحد ریخت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران شاخص بورس اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نمادهای «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 846987 برچسب‌ها شاخص کل بورس بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳