Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب «آینده‌ای هست» (یش آتید) با انتشار ویدئویی از سخنرانی «یاریو لوین» رئیس کنست در صحن پارلمان رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر از معرفی لاپید به عنوان رهبر مخالفان خبر داد.

با اعلام لوین که عضو حزب «لیکود» نیز هست، لاپید صبح امروز (چهارشنبه) رسما به عنوان رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی در پارلمان این رژیم تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه «جروزالم پست»، لاپید به عنوان رهبر جبهه مخالف قادر به حضور در جلسات امنیتی نتانیاهو است و طبق پروتکل‌ها، وی با رهبران دیگر کشورها که به صورت رسمی به فلسطین اشغالی سفر می‌کنند، می‌تواند دیدار داشته باشند.

لاپید نفر دوم ائتلاف «آبی‌- سفید» در صحنه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی بود که قصد سرنگون کردن نتانیاهو را داشت. این ائتلاف با جدایی «بنی گانتس» رهبر این حزب فروپاشید و گانتس به بهانه تشکیل کابینه اضطراری برای مقابله با شیوع «ویروس کرونا» به ائتلاف با حزب لیکود به رهبری نتانیاهو تن داد.

وی چند روز پیش همزمان با برگزاری دادگاه محاکمه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، نتانیاهو را متهم به شروع جنگ داخلی در اسرائیل و شروع یک کودتا کرد.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پروندهٔ خبری انتخابات در سرزمین های اشغالی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی عنوان رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد

استاندار کردستان گفت: پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم_ در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را با نگاه تیزبینشان برعهده داشتند و از طریق تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور، امروز یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا هستیم.

وی افزود: به تازگی تنها از بابت تنبیه و بازدارندگی، گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه به نمایش گذاشته شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه این نظام بر پایه اسلام بنا نهاده شده است، ادامه داد: نظام اسلامی بر اساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

وی اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی را از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز همه این ویژگی‌های که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان است، مایه سربلندی کشور و ملت ماست.

استاندار کردستان افزود: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

کد خبر 745381

دیگر خبرها

  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • رهبر مخالفان نتانیاهو: «بن گویر» آبروی اسرائیل را برده است
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • پاسخ کوبنده سپاه به رژیم صهیونیستی، مخالفان نظام را در بهت فرو برد
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان