Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@02:34:27 GMT

اخطار توئیتر به ترامپ به‌خاطر طرح ادعاهای نادرست

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۹۴۴

اخطار توئیتر به ترامپ به‌خاطر طرح ادعاهای نادرست

شرکت پیام رسان توئیتر برای اولین بار به رئیس‌جمهور آمریکا به‌خاطر نشر ادعاهای نادرست درخصوص تقلب در انتخابات پیش رو در این کشور اخطار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شرکت پیام‌رسان «توئیتر» برای اولین بار به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به خاطر نشر ادعاهای نادرست اخطار داد.

به نوشته روزنامه «گاردین»، ترامپ بارها از حساب شخصی توئیتری خود برای تهدید رهبران جهان به اقدام نظامی، نشر سخنان نژادپرستانه و دخالت در امور داخلی کشورها استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترامپ همچنین روز سه‌شنبه پیامی توئیتری درباره قتل دستیار یکی از نمایندگان کنگره در سال ۲۰۰۱ با هدف تخریب یکی از رسانه‌های آمریکایی، منتشر کرده است.

در نهایت توئیت روز سه‌شنبه رئیس جمهور آمریکا درخصوص نحوه برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری در ایالت کالیفرنیا و حتمی دانستن تقلب در آن، واکنش شرکت توئیتر را به دنبال داشت.

شرکت توئیتر از ۱۱ ماه می (۲۲ اردیبهشت) قانون جدیدی را به اجرا گذاشته که طی آن حتی افراد برجسته و رهبران جهان را نیز درصورت نشر ادعاهای نادرست مورد بازخواست قرار می‌دهد.

به گفته سخنگوی توئیتر، اظهارات توئیتری اخیر ترامپ می‌تواند منجر به عدم مشارکت مردم در انتخابات سال جاری شده و قانون عدم دخالت و نشر اکاذیبی درخصوص رویه‌های انتخاباتی آمریکا را نقض کرده‌اند.

شرکت توئیتر در اخطاری به ترامپ از او درخواست کرد برای ادعاهای مطرح شده در این توئیت‌ها مدرک مستند ارائه کند.

ترامپ در واکنش به این اقدام توئیتر گفت: «توئیتر آزادی بیان را به طور کامل سرکوب می‌کند و من به‌عنوان رئیس جمهور اجازه نمی‌دهم این اتفاق رخ دهد».

رئیس جمهور جنجالی آمریکا که با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه به صورت پستی مخالف است، در توئیت‌های اخیر خود چندین ادعای غلط درخصوص احتمال تقلب در این شکل از رأی‌گیری را مطرح کرده است.

ترامپ پیشتر نیز فرمانداران چند ایالت را تهدید کرده بود اگر به خاطر شیوع ویروس کرونا انتخابات را به‌صورت غیرحضوری برگزار کنند، بودجه فدرال آن‌ها را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ توئیتر آمریکا انتخابات ادعاهای نادرست رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مشرق، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ