Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین چند روزه قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پنج شنبه (فردا) به مصاف نیروی زمینی برود.  

اخبار ورزشی- این دیدار در حالی برگزار می شود که تیم نیروی زمینی نیز تست‌های PCR خود را پشت سر بگذارد.

۲ بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار غایب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن و اوساگونا که هنوز موفق به حضور در تهران نشدند به این دیدار نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس از برانکو شکایت نکرده است/ پرداختی به مرد کروات تا ۳ هفته دیگر

البته رادوشوویچ که دیروز (سه شنبه) به تهران رسید، قرار است دقایقی مقابل نیروی زمینی بازی کند.

سرخ‌ها  که خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کنند، قرار است در طول دوران آماده سازی ۴ بازی دوستانه برگزار کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی زمینی پرسپولیس پرسپولیس نیروی زمینی بازی دوستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» را عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور دانست گفت: این عملیات که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

حجت الاسلام احمد مروی  با تأکید بر اینکه این عزت، سربلندی و پیروزی‌های ایران اسلامی از برکات اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کردند تا ضعیف شود، اما بر خلاف میل و تصور دشمنان نه تنها ضعیف نشدیم بلکه به اعتراف خودشان، ایران اکنون قدرت اول منطقه است و اگر تصمیمی بخواهد در منطقه گرفته شود تا همراهی ایران نباشد آن تصمیم عملی نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی هم در این دیدار گفت: با تلاش همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیررضا آذریان با اشاره به اینکه انسداد مرز در حال انجام است و ان شاالله تا سال آینده به اتمام خواهد رسید افزود: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می‌کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت
  • غیبت ۲ + ۱ بازیکن سپاهان برای دیدار با ملوان/ دردسر شیرین مورایس
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو