Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون تعداد 3هزار و 125 مورد ماموگرافی در بیمارستان امام علی (ع) شهر کرد انجام شده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،، دکتر محمود جاوید اظهار داشت: ماموگرافی از جمله ابزار تشخیصی مورد نیاز بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان بود که از شهریور سال 96 در بیمارستان تامین اجتماعی امام علی (ع) نصب و راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص ویژگیهای این دستگاه گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان امام علی (ع) بهترین پیشنهاد برای تشخیص بیماری سرطان پستان در مراحل اولیه است و اولین دستگاهی است که تکنولوژی توموسنتز را در مقابل عملکرد ماموگرافی دو بعدی ارائه داده است.

 

وی افزود: همچنین این دستگاه می تواند سلولهای سرطانی با ابعاد 100 تا 150 میکرومتر را شناسایی و تشخیص دهد.

 

دکتر جاوید ادامه داد: از دیگر مزایای منحصر به فرد این دستگاه می توان به تصاویر بسیار واضح، استفاده از ابزار آلات بسیار پیچیده و در عین حال دارای عملکرد بسیار آسان برای کارشناس، برنامه های کلینیکال پیشرفته و گاید بیوپسی توموسنتز اشاره کرد.

 

وی افزود: در بیمارستان امام علی (ع) شهر کرد، به تفکیک در سال 96، تعداد 316 مورد. در سال 97 تعداد 1456، در سال 98 تعداد 1353 و در مجموع 3125 مورد ماموگرافی انجام شده است که میانگین تعداد، 112 مورد در ماه و 4 مورد در روز است.

 

دکتر جاوید خاطر نشان کرد: با تشخیص به موقع در 312 نفر از زنانی که موفق به انجام ماموگرافی با این دستگاه شدند، از پیشرفت کانسر در آنان جلوگیری شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز تامین اجتماعی ماموگرافی کروناویروس بیوپسی امام علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است

 

‌مجید طائف در حاشیه بازدید از پایگاه نوآوری طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت بیان کرد: ۳۷۰ هزار هکتار از اراضی تعهد لرستان در طرح جهش تولید در دیم زار‌ها است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان یعنی ۸۶ درصد تعهد ما در قالب طرح جهش تولید در دیم زار‌ها زیر کشت رفته است.

طائف یادآور شد: تعداد کل ادوات کشاورزی تامین شده لرستان در قالب همین طرح در دو سال ۷۴۳ دستگاه بوده است.

وی در ادامه به آمار طرح جهش تولید در شهرستان کوهدشت اظهار کرد: سقف تعهد ما ۶۹ هزار و ۷۰۰ هکتار بوده که تاکنون ۴۸ هزار و ۵۱۲ هکتار یعنی ۶۹.۶ درصد انجام شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان افزود: در این طرح در کوهدشت ۳۷ هزار و ۳۴۵ گندم و ۱۰ هزار و ۶۵ هکتار جو کشت شده و ۵۲ دستگاه نیز ادوات تامین شده است.

این مسئول گفت: اصلاح الگوی کشت، رعایت تناوب، توسعه کشاورزی محفاظتی و توسعه مکانیزاسیون از محور‌های اصلی طرح جهش تولید است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، منابع مالی آن را تامین می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در دو سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان برای تامین ماشین آلات، تامین نهاده‌ها و بیمه این طرح سرمایه گذاری کرده و ۳۰۰ مهندس کشاورزی هم امسال به کشاورزان در اجرای این طرح کمک می‌کنند.

طائف افزود: مزارع گندم، جو، حبوبات و دانه‌های روغنی دیم زیر پوشش طرح جهش تولید در دیم زار‌ها قرار دارد که در تلاشیم تولید محصولات دیم استان در پایان پنج سال دو برابر شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت