Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:26:53 GMT

دستگیری و کشف حفاری غیرمجاز در منطقه حافظ تبریز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۷۹۸۷

دستگیری و کشف حفاری غیرمجاز در منطقه حافظ تبریز

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از دستگیری و کشف حفاری غیر مجاز در خانه ای متروکه در منطقه حافظ تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم داداشی امروز اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی از منطقه حافظ تبریز مبنی بر اقدام به حفاری غیرمجاز در خانه ای متروکه پس از بررسی و هماهنگی های لازم با عوامل انتظامی، مداخلات لازم انجام و یک نفر هم از عاملین حفاری غیر مجاز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه با اخذ دستور مقام محترم قضایی پس از بازرسی‌های انجام شده در این خانه متروکه، حفاری غیرمجاز در چندین نقطه به قصد کشف اموال تاریخی و فرهنگی بصورت عمیق مشاهده شد.

داداشی گفت: پرونده عاملان حفاری غیرمجاز خانه مسکونی منطقه حافظ تبریز پس از بررسی وضعیت، جهت اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

 

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری تبریز آذربایجان شرقی حافظ فارس تبریز حفاری غیرمجاز حفاری غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی علی‌پور زنوزی در تشریح آخرین وضعیت روند عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک گفت: عملیات احداث فونداسیون و پایه‌های اصلی این پل روگذر با توجه به زمان بندی انجام گرفته با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در حال اجرا است.

وی افزود: در ضلع شمالی میدان قراملک جابجایی لوله‌های ۲۰ اینچی گاز شهری با همکاری اداره گاز به انجام رسیده و اجرای عملیات عمرانی پروژه همچنان تداوم دارد.

علی‌پور، تقاطع غیرهمسطح قراملک را از مهمترین پروژه ترافیکی شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۶ اعلام کرد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تحول بزرگ ترافیکی و تسهیل تردد شهروندان در محدوده غرب تبریز و روان سازی ترافیک شهری خواهیم بود.

شهردار منطقه ۲ مشخصات فنی پروژه روگذر قراملک که دارای معماری خاص و جدید است به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر اعلام کرد.

کد خبر 6081894

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • دستگیری ۴۷ فرد مرتبط با تخلفات میراث‌فرهنگی در البرز
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه