Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین نسبت به جدیت و خطر توطئه رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری «صفا» فلسطین، مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین در جریان گفت‌وگویی مطبوعاتی نسبت به جدیت و خطر توطئه الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی که رژیم صهیونیستی با حمایت دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ابتدای ماه ژوئیه آتی آن را اجرا خواهد کرد، هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرغوثی همچنین تصریح کرد، زمان با سرعت زیادی می‌گذرد و دیگر هیچ توجیهی برای تعلل در پایان بخشیدن به اختلافات، وحدت و یکپارچه ساختن صف ملی و تشکیل رهبری یکپارچه ملی برای مقابله با طرح‌های الحاق و توطئه "معامله قرن" وجود ندارد.

 دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین خاطر نشان کرد: اگر اختلافات فلسطینی ادامه یابد، و اگر جهان مقاومت فلسطینی سازماندهی شده و بکپارچه را در مقابله با خطر طرح الحاق نبیند، جهانیان با ما تعامل نخواهند کرد و با خطر جدی در آینده رو به رو خواهیم شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الحاق کرانه باختری دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو

جنبش حماس به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر، که در آن وعده داده به رفح حمله کند و به تلاش برای ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، ادامه دهد، پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو با تشدید جنگ نابودی علیه مردم ما در نوار غزه، از لفاظی‌های مذهبی برای دستیابی به اهداف سیاسی جنایتکارانه خود استفاده می‌کند.

حماس افزود: «تهدید به آزار و اذیت و کشتن رهبران مردم ما و تاکید بر عزمش برای انجام جنایت بزرگ در شهر رفح، چالشی شرم آور برای همه درخواست‌ها و مواضع بین‌المللی است که نسبت به هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح که مملو از آوارگان است، هشدار می‌دهند.»

جنبش مقاومت حماس ادامه داد: آنچه توسط دولت تروریستی صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به همراه گروه شهرک نشینان افراطی که مملو از افسانه‌های مزخرف و جنایتکارانه مذهبی هستند، از کشتار کودکان، زنان و سالمندان، سوزاندن و نابودی شهرها و نمادهای غیرنظامی، گرسنگی دادن به غیرنظامیان انجام می‌شود و نیز جنایاتی که تاریخ معاصر هرگز ندیده است، باعث می‌شود نامش به عنوان نمادی از شر و جنایتی که قبلاً هرگز بشریت در همه اعصار ندیده است شناخته شود.

نتانیاهو با تاکید بر اینکه ارتش اسرائیل وارد رفح خواهد شد، در رجز خوانی جدید خود گفت: «شما نمی‌توانید شر را با رها کردنش در رفح شکست دهید. ما وارد رفح خواهیم شد و همینطور السنوار را از بین خواهیم برد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه
  • توقف نسل کشی در غزه وحدت حاکمان جهان اسلام را می‌طلبد
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌ بس در غزه
  • استقبال حماس از قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در نوار غزه
  • محکومیت حمله به بیمارستان شفای غزه
  • گوترش: مجازات جمعی فلسطینی‌ها هیچ توجیهی ندارد
  • واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو
  • محکومیت سکوت مجامع جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی