Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نمایندگان در مجلس می‌توانند لایحه دهند و قوانین را اصلاح کنند و یا اگر در جهت اجرایی مشکلاتی بر سر راه وجود دارد، اقدامات لازم صورت گیرد تا قشر کارگر و کشاورز به حقوق خود برسند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فعالان حوزه کار و کارگری، اظهار داشت: در هر کجا که چشم باز کنیم آثار کار، کارگر و کشاورزان را مشاهده و مردم از هر قشری که باشند بر سر سفره‌ای نشسته‌اند که آثار کار و کارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما غیر از مسئولیت سازمانی، دارای مسئولیت وجدانی و الهی نیز هستیم، بیان داشت: برای اینکه خود کارگر تنها نماند و به جز زحمت از یک رفاه، حقوق و جایگاه نسبی برخوردار شود مسئولان را قرار داده‌اند که مواظب این قشر که ستون هر کشوری هستند، باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه حق کارگران باید رعایت شود خطاب به فعالان حوزه کار و کارگری استان، مطرح کرد: امیدواریم که دوره مسئولیت شما، دوره‌ای باشد که عبادت محسوب گردد نه دوره‌ای که وزر و وبال به بار آورد.

عبادی مطرح کرد: برخی‌ها با سهل‌انگاری‌ها به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که صرفا منافع خود را در نظر می‌گیرند و به حقوق کارگر توجهی ندارند و اینگونه عمل کردن باعث می‌شود تا دود آن به چشم کل جامعه برود.

وی عنوان کرد: جایگاه شما، جایگاهی است که باید به تمام معنا پشتیبانی از قشری کند که همه ما بر سر سفره نعمت آن‌ها نشسته‌ایم لذا باید بیش از آنچه که برای زندگی خودتان دلسوز هستید برای کارگر دلسوز باشید زیرا همه ما بر سر سفره آن ها نشسته و از بازوی آن‌ها استفاده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: نمایندگان در مجلس می‌توانند لایحه دهند و قوانین را اصلاح کنند و یا اگر در جهت اجرایی مشکلاتی بر سر راه وجود دارد، اقدامات لازم صورت گیرد تا قشر کارگر و کشاورز به حقوق خود برسند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی عبادی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند کارگر حقوق کارگری قوانین نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا

فرماندار ازنا از بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر کارخانهٔ فروآلیاژ خبر داد. - اخبار استانها -

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد گفت: هئیت استانی متشکل از برخی مدیران‌کل لرستان و برق باختر امروز به ازنا سفر کردند و مشکلات کارگران فروآلیاژ را به‌صورت ویژه پیگیری کردیم.

او با اشاره به بازگشت 160کارگر کارخانۀ فروآلیاژ به کار اضافه کرد: مشکلات این کارخانه امروز به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم این موضوع را تا حصول نتیجه دنبال کنیم.

واکنش فرماندار ازنا به ادعای اخراج 160کارگر یک کارخانه

فرماندار ازنا با بیان اینکه خطّ تولید کارخانۀ فروآلیاژ از فردا سوم اردیبهشت فعال می‌شود، یادآور شد: این کارخانه تعطیل نبوده‌ و موضوع تعدیل تعرفه، پیشنهادات و درخواست‌های مدیریت این کارخانه در خرم‌آباد پیگیری می‌شود.

فاتحی بیان کرد: پیگیری برای بدهی برق کارخانه فروآلیاژ ازنا با تعامل و تفاهم فی‌ما‌بین مدیریت این کارخانه و شرکت برق باختر انجام می‌شود.

او با تأکید به اینکه کوره‌های کارخانۀ فروآلیاژ بعد از انجام مقدمات روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات این کارخانه را تا حصول نتیجۀ مطلوب پیگیری می‌کنیم.

خبری مبنی‌بر بدهی شرکت فروآلیاژ ازنا و اخراج 160 نفر از نیروی‌های شرکتی این کارخانه روز گذشته در فضای مجازی لرستان منتشر شد که فرماندار ازنا اخراج این کارگران را در گفت‌وگو با تسنیم تأیید و یا تکذیب نکرد.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • بازگشت به‌کار ۱۶۰ کارگر ‌کارخانه فروآلیاژ در ازنا
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • هشدار زودهنگام باهنر به نمایندگان مجلس دوازدهم