Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:36:56 GMT

«خال سیاه عربی» در بازار کتاب

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۰۸۴

«خال سیاه عربی» در بازار کتاب

سفرنامه حج حامد عسکری با عنوان «خال سیاه عربی» منتشر شده است.

به گزارش ایسنا، این کتاب با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۵هزار تومان توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده است. 

نوشته پشت‌ جلد کتاب: یک ضرب‌المثل انگلیسی می‌گوید «کلمه‌ها می‌توانند شما را بکشند.»

«حرِک زائر» داریم تا «حرِک زائر»! یکی توی کربلا می‌شنوی و یکی توی بقیع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن حرِک‌ها برای این است که سریع بروی که زیارت به بقیه هم برسد و این حرِک‌ها برای این است که غربت‌افزایی کند. خیلی حرف است که یکی با چوب پر لطیف و رنگی آرام بزند روی شانه‌ات با خنده بگوید «برو» و یکی با باطوم و پوتین و لباس پلنگی بگوید «حرِک زائر» و بزند زیر دوربینت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حامد عسکری سفرنامه حج خال سیاه عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس تراز به بازار نشر آمد

 محمد جواد حیدرزاده ،مدیر انتشارات خادم‌ الرضا(ع)در گفت‌وگویی از چاپ کتاب «پلیس تراز» توسط انتشارات خادم الرضا خبر داد و گفت: این کتاب به قلم سید حسین اسحاقی با هدف تبیین الگوهای رفتاری و گفتاری پلیس تراز در مواجهه با بی‌حجابی و دیگر آسیب‌های اجتماعی در ۲۲۰ صفحه به نگارش درآمده است.   وی تصریح کرد: این کتاب مشتمل در سه فصل «مفهوم‌شناسی و پیش‌نیازها»، «انتظار رفتار حکیمانه و نه حاکمانه از پلیس تراز در مواجهه باناهنجاری‌ها» و «عرصه تعاطف و تعامل پلیس با مردم» تدوین شده است.   مدیر انتشارات خادم‌ الرضا(ع) افزود: در فصول این کتاب به تبیین موضوعاتی نظیر مهم‌ترین عوامل بدحجابی و بی‌حجابی، تأثیر الگوها در ترویج فرهنگ حجاب، نحوه تعامل رفتاری و گفتاری پلیس با دیگران از منظر قرآن و اهل‌بیت(ع)، تکریم شخصیت و پاسداشت کرامت انسانی افراد، برخورد مؤدبانه و اخلاق‌مدارانه و امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شده است.   حیدرزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ما باید نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و دولت اسلامی و یک جامعه اسلامی و قرآنی داشته باشیم»، گفت: این کتاب به دنبال ترسیم نقشه راهی برای برای دستیابی به مؤلفه‌های یک پلیس تراز و تحقق منویات مقام معظم رهبری و پیوند رفتار و گفتار حکیمانه پلیس با آموزه‌های قرآن و عترت است.   وی با بیان اینکه نحوه رفتار پلیس باید به عنوان مؤثرترین نماد برای تربیت اجتماعی تلقی شود و از سبک و سیاقی برگرفته از متون و آموزه‌های دینی پیروی شود، گفت: در این اثر تأکید شده که پلیس در مورد حجاب باید مشی عالمانه، قانون‌مدارانه و اخلاق‌مدارانه را پیشه خود سازد و رویکرد راهنمایی بر برخورد قهری اولویت داشته باشد.   مدیر انتشارات خادم الرضا افزود: این کتاب بر مبنای تعیین مؤلفه‌ها و شاخصه‌های گفتار و رفتار حکیمانه پلیس تراز بر اساس آموزه‌های قرآن و روایات تدوین شده است.   حیدرزاده تصریح کرد: از آنجا که طبق قانون باید استانداردی برای گفتار و رفتار پلیس تعریف و اجرا شود تا شأن و منزلت مردم در برابر مأموران به عنوان الگوی قانون‌مداری رعایت شود، تلاش شده شاخص‌های رفتاری و گفتاری پلیس تراز در این اثر تبیین شود.   وی افزود: در تدوین این کتاب و پژوهش نحوه برخورد حکیمانه پلیس با مردم در جامعه اسلامی، از روش اسنادی و کتابخانه‌ا‌ی استفاده شده است.   مدیر انتشارات خادم الرضا اضافه کرد: در شرایط کنونی که نظام اسلامی داعیه‌دار مدیریت جهانی است، مسئله الگوسازی و طراحی یک الگوی کاربردی برای برخورد حکیمانه پلیس با مردم برای جامعه امروز بسیار ضروری است تا الگو و سبکی شایسته و قابل تأسی برای مشتاقان راه و رسم انقلاب اسلامی در سراسر جهان فراهم آید.   حیدرزاده همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، گفت: در این اثر کوشیده شده ضمن پاسداشت خدمات و زحمات نیروهای خدوم انتظامی، توصیه‌هایی در پیشبرد اهداف و وظایف سازمانی و اخلاقی این عزیزان ارائه شود که به یقین عزت نظام جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.   مدیر انتشارات خادم الرضا در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب «پلیس تراز» و بهره‌مندی از تخفیف ۲۰ درصدی به سایت انتشارات خادم‌الرضا به نشانی https://khademolreza.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۷۴۶۱۲۰۵ و ۰۲۵۳۷۷۳۱۲۶۵ ارتباط بگیرند. باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • چاپ یک‌رمان پلیسی دیگر از فردریک دار/«آموزش آدمکشی» در بازار نشر
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • کتاب «فقه و حکمرانی قاعده لا ضرر و لاضرار» روانه بازار نشر شد
  • پلیس تراز به بازار نشر آمد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» روانه بازار نشر شد
  • آغاز ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • مهلت ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در بخش مجازی نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی به نوسانات بیشتر بازار ارز دامن می‌زند