Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به فعالیت حداکثری نیروی انسانی دستگاه های اجرایی استان تهران، گفت: از شنبه ۱۰ خرداد ساعت کار کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا با اشاره به وضعیت ساعت کاری دستگاه‌های استان تهران اظهار داشت: ساعت فعالیت کارکنان دولت با رعایت الزامات و پروتکل های بهداشتی از شنبه ۱۰ خرداد با تمام ظرفیت نیروی انسانی از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: افراد دارای بیماری زمینه‌ای، افراد آسیب پذیر و همچنین بانوان دارای فرزند خردسال در اولویت دورکاری در صورت تأمین زیرساخت‌ها از سوی دستگاه‌های مربوطه می‌باشند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تاکید کرد: امید است با رعایت نکات بهداشتی خدمت‌رسانی به مردم با حداکثر ظرفیت انجام پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران ساعت کاری نیرو انسانی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر

از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

منبع: ایرنا

tags # حمل و نقل عمومی ، مترو سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند از ۱۳ فروردین
  • جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • ۵۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای نوروز جان باختند/ ۵ استان دارای بیشترین آمار تصادفات
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی