Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:19:50 GMT

پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت یک استاد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۱۴۳

پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت یک استاد

وزیر علوم با صدور پیامی درگذشت دکتر مصطفی خرم‌دل، استاد بازنشسته این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه کردستان درگذشت دکتر مصطفی خرم‌دل، استاد بازنشسته این دانشگاه را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

"خبر درگذشت همکار ارجمند دکتر مصطفی خرم‌دل عضو هیئت علمی بازنشسته آن دانشگاه موجب تأسف و تالم اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، این ضایعه را به جناب‌عالی، همکاران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت می گویم و از خداوند متعال، رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت می‌نمایم. مراتب تسلیت اینجانب را به بازماندگان آن مرحوم ابلاغ فرمائید.

دکتر مصطفی خرم‌دل از دانشوران و قرآن‌پژوهان مشهور کردستان بود و از وی بیش از یک‌صدهزار صفحه تألیف و ترجمه در حوزه‌های تفسیر قرآن، فقه، کلام، ادبیات عربی، ادبیات فارسی، ادبیات کردی و… به یادگار ماندە است".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص استادان هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد مصطفی شعرباف با عنوان «ریشه ها ۵» افتتاح می‌شود.


مجتبی مجلسی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش در آمده و عموم مردم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روزهای تعطیل از این آثار دیدن کنند.


استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرد و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شد.


وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت