Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@17:29:58 GMT

فرزندان پرورشگاهی ارث نمی‌ برند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۱۵۷

فرزندان پرورشگاهی ارث نمی‌ برند

ایران اکونومیست-براساس قانون به فرزندان پرورشگاهی هیچ ارثی نمی‌رسد.

در قانون طبقات ارث بگیر مشخص شده‌ است و هر فردی که نامش به عنوان افراد ارث بگیر آمده باشد می تواند از پدر و مادر خود ارث بگیرد.

اما در این میان افرادی هم هستند که شاید جزئی از خانواده به حساب بیایند، اما هیچ ارثی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان پرورشگاهی یا همان فرزندخواندگان از آن دسته از افرادی هستند که بر اساس قانون هیچ ارثی به آن‌ها نمی‌رسد و نمی‌توانند جزء طبقات ارث بگیر به حساب بیایند.

البته در قانون حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست مصوب سال ۹۲ مقرر شده است که بر اساس تصمیم دادگاه پیش از آنکه سرپرستی کودکی به دیگری سپرده شود باید بخشی از اموال پدر به نام این کودک زده شود.

مطابق با قانون فرزندخوانده حتی اگر نامش در شناسنامه پدر خوانده یا مادرخوانده قید شده باشد باز هم ارثی از آن‌ها نمی‌برد.

بر اساس این قانون افراد پرورشگاهی و فرزند خوانندگان نقشی در ارث ندارد و جزئی از طبقات ارث بستگی به حساب نمی‌آیند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)

عصر ایران- یوان هانگ برند لوکس متعلق به گروه دایون است که فقط به تولید محصولات پرچمدار الکتریکی اختصاص دارد. جدیدترین محصول این برند یک سدان با نام وای7 است که خود را برای ورود به نمایشگاه بین المللی پکن آماده کرده است.

وای7 در تمامی قسمت های بدنه از زوایای تند و تیز دوری کرده و تلاش کرده تا با خطوط منحنی و شیب ملایم امتداد مسیرها، منظره ای چشم نواز، مد روز و آرامش بخش را پیش روی مخاطب قرار دهد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 5620 میلیمتر در طول، 2000 میلیمتر در عرض و 1490 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 3128 میلیمتر است. رینگ های استاندارد آلومینیومی با توجه به تریم در اندازه های 20 و 21 اینچی ارائه می شوند.

نسخه مفهومی یوان هانگ وای7 در زمان معرفی درب های قیچی وار داشت که در تریم پایه این خودرو نسخه تولید اقتصادی حذف شده اما دایون حذف آن در تریم پرچمدار را منتفی اعلام نکرده است.

این کوپه الکتریکی چینی در فضای کابین یک محیط مینیمال را ارائه می دهد که از فناورانه های آن باید به نمایشگر بزرگ 17.38 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی در مرکز کنسول، نمایشگر هداپ 70 اینچی، 2 نمایشگر برای ردیف عقب، سیستم صوتی با 19 امپلی فایر، سیستم تشخیص چهره راننده و... اشاره کنیم.

یوان هانگ وای7 براساس معماری 800 ولت الکتریکی توسعه یافته است که برند بوش سهم مهمی در آن دارد. حضور این فناوری به مفهوم شارژ پرسرعت باتری خودرو است. درباره ظرفیت باتری اطلاع رسانی نشده اما برد حرکتی خودرو 800 و 1000 کیلومتر با توجه به تریم مورد اشاره قرار گرفته است.

یوان هانگ وای7 مجهز به دو موتور الکتریکی 335 اسب بخاری که هر کدام 400 نیوتن متر گشتاور دارند، خواهد بود.

یوان هانگ وای7 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دایون یوان هانگ Y6 ؛ سدان گران قیمت چینی وارد میدان می شود! (+عکس)

دیگر خبرها

  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • از رنجی که می‌برند...
  • (تصاویر) خودرویی که شیشه جلو و سقف ندارد
  • تاکید بر لزوم استفاده کمتر از پلاستیک
  • بائو 8 ؛ این پلنگ چینی خیلی شبیه لندکروزر است! (+تصاویر)