Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال گذشته ۲۶۱ نفر قاچاقچی در مرزهای استان دستگیر شدند گفت: این تعداد در دو ماهه نخست امسال به تعداد ۸۶ نفر بود که کاهش ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، یحیی حسین‌خانی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرزبانان در اقصی‌نقاط مناطق مرزی حضور دارند اظهار کرد: مرزبانان وارثان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امنیت مرزی استان بسیار لازم و ضروری است تصریح کرد: آذربایجان‌غربی با سه کشور همسایه است و خوشبختانه روابط حسنه‌ای با کشورهای همسایه دارد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه وظیفه مرزبانی، مقابله با مسئله قاچاق است گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام جهش تولید نامگذاری شده است، موضوع جهش در«تولید امنیت و حمایت از مرزبانان» در دستور کار قرار دارد.

دستگیری بانک اطلاعاتی داعش در عراقکشف 512 کیلوگرم تریاک با کار اطلاعاتی پلیس گلستان؛ تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد‌دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس ‌زاهدان / ‌یک تن مواد مخدر کشف شد‌

وی با اشاره به اینکه در سال 97 تعداد دو هزار و 610 عملیات منجر به کشف در مرزهای استان اتفاق افتاد بیان کرد: در سال گذشته نیز تعداد دو هزار و 235 مورد عملیات منجر به کشف در آذربایجان‌غربی ثبت شد که 13 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

حسین‌خانی افزود: در سال گذشته یک هزار و 577 نفر در مرزهای آذربایجان‌غربی دستگیر و 831 دستگاه خودروی غیرمجاز در مناطق مرزی توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه در دو ماهه نخست سال گذشته 261 نفر قاچاقچی در مرزهای استان دستگیر شدند اظهار کرد: این تعداد در دو ماهه نخست امسال به تعداد 86 نفر بود که کاهش 67 درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در دو ماهه سال گذشته 116 دستگاه خودرو در مرزهای آذربایجان‌غربی توقیف شد که با توجه به توقیف 34 دستگاه خودرو در سال جاری، این رقم کاهش 71 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه هم اکنون تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی مطلوب و مناسبی در مرزهای استان وجود دارد بیان کرد: پایش و کنترل مرزها نیز با همین دوربین‌های دید در شب انجام شده و آمادگی 100 درصدی برای صیانت از مرزها دارد.

انتهای پیام/7548/ش

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزهای استان دو ماهه نخست نشان می دهد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از افزایش نزدیک به ۳۱ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین آذربایجان‌غربی اظهار کرد: طی یک سال گذشته در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده‌ اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد.

وی افزود: از مجموع تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل چهار هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و چهار هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.

دست‌نشان در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطرنشان کرد: در مدت زمان ذکر شده،، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و ۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 745266

دیگر خبرها

  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • پایش۸۲ درصدی جامعه هدف آذربایجان غربی در طرح پایش ملی سلامت
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی