Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی درگذشت عضو هیأت علمی دانشگاه کردستان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی خطاب به رئیس دانشگاه کردستان، درگذشت مصطفی خرم‌دل، استاد بازنشسته این دانشگاه را تسلیت گفت.   در این پیام آمده است:
جناب آقای دکتر رحمت صادقی
رئیس محترم دانشگاه کردستان   با سلام خبر درگذشت همکار ارجمند دکتر مصطفی خرم‌دل عضو هیئت علمی بازنشسته آن دانشگاه موجب تأسف و تالم اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به نمایندگی از جامعه علمی و دانشگاهی کشور، این ضایعه را به جناب‌عالی، همکاران محترم و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال، رحمت و غفران الهی برای ایشان مسألت می‌نمایم.
مراتب تسلیت اینجانب را به بازماندگان آن مرحوم ابلاغ فرمائید.
مصطفی خرم‌دل از دانشوران و قرآن‌پژوهان مشهور کردستان بود و از وی بیش از یک‌صدهزار صفحه تألیف و ترجمه در حوزه‌های تفسیر قرآن، فقه، کلام، ادبیات عربی، ادبیات فارسی، ادبیات کردی و… به یادگار ماندە است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه کردستان وزارت علوم وزیر علوم دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود