Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حسین بابائی افزود: شهرداری ملایر، استان همدان در راستای وظایف ذاتی خود این عملیات را با استفاده از ۱۵ اکیپ کاری به‌صورت پیمانکاری از ۱۵ اردیبهشت آغاز کرده و در تلاش است تا قبل از فرارسیدن ماه محرم آن را به پایان برساند.

شهردار ملایر بیان کرد: این عملیات بااعتباری افزون بر شش میلیارد تومان در حال اجراست، این طرح در ورودی‌های اصلی ملایر، بلوارها، پارک‌ها معابر اصلی و فرعی سطح شهر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابائی در ادامه از آغاز عملیات تغذیه برگی درختان اقاقیا برای حل مشکلات تغذیه‌ای درختان در سطح شهر خبر داد و گفت: حفظ درختان اقاقیا که بخش عمده‌ای از فضای سبز شهر را تشکیل می‌دهند، از اهمیت زیادی برخوردار است و باوجود توانایی این درختان در سازگاری با شرایط متغیر حاکم بر مناطق شهری، مشکل زردی و کلروز درختان اقاقیا در بهار و تابستان مشاهده می‌شود.

وی وجود شرایط نامناسب خاک ازنظر کمبود عناصر غذایی را باعث بروز مشکلات تغذیه‌ای در گیاهان عنوان کرد و یادآور شد: به همین منظور استفاده از روش‌های مختلف کود دهی ازجمله تغذیه برگی درختان برای افزایش مقاومت گیاهان به تنش‌های محیطی و ایجاد تغییرات مثبت فیزیولوژیکی در گیاه امری ضروری است.

شهردار ملایر با اشاره به این‌که کمبود آهن یکی از شایع‌ترین کمبودهای عناصر غذایی در فضای سبز شهری است، تصریح کرد: محلول‌پاشی درختان اقاقیای سطح شهر با استفاده از کودهای ریزمغذی در حال انجام است.

کد خبر 515480 برچسب‌ها استان همدان شهرداری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی پخش آسفالت در منشعبات حوزه منطقه سه همچنان ادامه دارد.

  اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا هم اینک پخش آسفالت در منشعبات خیابان امید در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • اصول تغذیه سالم در خانواده (فیلم)
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان