Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رضا بردبار افزود: در فاز دوم عملیات ساخت پایگاه جهانی لوت در فهرج اقداماتی همچون محوطه سازی، حصار کشی و تکمیل ساختمان این پایگاه با اعتباری برابر با ۲ میلیارد ریال انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه فاز دوم این طرح تا یکسال آینده به پایان می رسد، اظهار داشت: فاز نخست ساخت این پایگاه با زیربنای ۳۸۲ مترمربع و با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بردبار خاطرنشان کرد: بعد از افتتاح دفتر پایگاه جهانی بیابان لوت در منطقه روستای شفیع‌آباد از توابع شهداد دومین ساختمان این پایگاه جهانی در شهرستان فهرج در حال ساخت است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان میراث فرهنگی پایگاه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمد سعیدی از کارگاه ساخت اسکلت چوبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این پروژه قرار گرفت.

ساخت ضریح مطهر حرم بانوی کرامت سال گذشته به دستور تولیت این حرم مطهر آغاز شد و اکنون ساخت مرحله اول اسکلت چوبی آن توسط استاد متین فر تکمیل و نهایی شده و باتوجه‌به تکمیل طراحی ضریح مطهر، کارهای مربوط به وصل بندی، مقرنس‌کاری، معرق‌کاری و خاتم‌کاری در دست اجرا است و قلم‌زنی ضریح مطهر نیز پیشرفت مناسبی داشته است.

گفتنی است برای پروژه ساخت ضریح مطهر حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از چوب ساج کشور برمه که مرغوب‌ترین و مناسب‌ترین چوب برای ساخت ضریح‌های مطهر است استفاده شده و فعالیت‌های هنری بر روی این چوب‌ها توسط هنرمندان قمی در حال اجراست.

همچنین مطالب محتوایی که قرار است در جای‌جای این ضریح مطهر نگاشته شود در این بازدید توسط آیت‌الله سعیدی مورد بررسی و تدقیق قرار گرفت و مشخص شد.

کد خبر 6079950

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • بازدید بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از پایگاه‌های میراث ملی و جهانی
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • چرا قطب جنوب در واقع یک «بیابان» خطرناک است؟
  • ۷ میلیون بازدید از اماکن تاریخی ثبت شده است