Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج باشگاه نسبت به جذب مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور علاقه‌مند هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه ترکیه‌ای «دامگا» خبر داد، با وجود اینکه باشگاه ترابزون‌اسپور به دنبال ارائه پیشنهادی جدید به سیدمجید حسینی برای تمدید قراردادش است، پنج باشگاه از سه لیگ مختلف خواهان به خدمت گرفتن این مدافع ۲۳ ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پیش از این همین نشریه ترکیه‌ای خبر داده بود، باشگاه ترابزون‌اسپور که اخیراً بند تمدید یک ساله قرارداد مجید حسینی را فعال کرد، قصد دارد به این مدافع ایرانی قرارداد دو ساله جدیدی را پیشنهاد دهد و او را برای مدت بیشتری در اختیار داشته باشد.

طبق این گزارش، باشگاه ترابزون‌اسپور در حالی به دنبال تمدید قرارداد حسینی است که دو باشگاه پیشنهادی یک میلیون یورویی برای جذب این مدافع ایرانی داده‌اند که البته باشگاه ترابزون‌اسپور این پیشنهادات را رد کرده‌ است.

در صورتی که سیدمجید حسینی با ترابزون‌اسپور برای تمدید قرارداد به توافق نرسد، می‌تواند در ماه ژانویه با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند، هرچند اولویت او ماندن در جمع آبی‌وعنابی‌هاست و بارها تأکید کرده از بودن در این تیم خوشحال است.

«دامگا» با اشاره به بازی‌های درخشان و عملکرد موفق مجید حسینی در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران و ترابزون‌اسپور خبر داد این بازیکن پیشنهادهایی از دو باشگاه ایتالیایی، دو باشگاه روسی و یک باشگاه آلمانی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمجید حسینی ترابزون اسپور سیدمجید حسینی باشگاه ترابزون اسپور دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی

فلورین ویترز هافبک ۲۰ ساله بایرلورکوزن که در این باشگاه رشد کرد و چهره شد در فصل جاری درخشش فوق العاده‌ای داشت و یکی از ارکان اصلی قهرمانی بی، چون و چرا و زودهنگام تیمش بود.ژابی آلونسو خوشبخت بود که چنین ستاره کارگشایی در خط میانی تیم خود دارد که با وجود جوانی مثل یک فرمانده خلاق در مرکز زمین و مقابل بازیکنانی مثل ژاکا و پالاسیوس نقش یک فانتزیست قهار و پاسوری فوق العاده را ایفا می‌کند.

فلورین ویرتز تنها ۲۰ سال سن دارد و در این سن پایین به بلوغ کامل فوتبالی رسیده تا جایی که به نظر می‌رسد کمتر از دو ماه بعد نیز یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۲۴ باشد و دست ناگلزمن را هم بگیرد.

ویرتز که در ماه مارس و دیدار مقابل فرانسه در ثانیه ۷ دروازه حریف را باز کرد و با ثبت اولین گل ملی خود نمایشی درخشان در ترکیب مانشافت داشت در فصل جاری برای لورکوزن آماری خیره کننده بر جای گذاشته است.

ویرتز در این فصل طی ۴۱ مسابقه ۱۷ گل زده و ۱۸ پاس گل داده تا روی ۳۵ گل اثر مستقیم گذاشته باشد. او تنها بازیکن آلمانی است که در ۳۰ سال گذشته در یکی از پنج لیگ برتر اروپا بیش از ۱۵ گل زده و بالاتر از ۱۵ پاس گل داده است ضمن اینکه می‌تواند این آمار را بهبود بخشد.

در این راه او با کول پالمر بازیکن تاثیرگذار این فصل چلسی رقابت می‌کند که در ۴۰ بازی ۳۴ تاثیرگذری مستقیم در گل‌های تیمش داشت، اما با پوکر دوشنبه شب مقابل اورتون به ۳۸ اثرگذاری در ۴۱ بازی رسید.ویرتز در بوندس لیگای این فصل که بعد از ۲۹ هفته بایرلورکوزن به عنوان قهرمان زودهنگام فصل معرفی شده ۱۱ گل زده و ۱۰ پاس گل داده که آمار گلزنی‌هایش بخصوص برای یک هافبک میانی چشمگیر است.

ویرتز موفق شد اولین هت تریک خود را عصر یکشنبه در روز بزرگ قهرمانی بایر و در پیروزی پنج بر صفر تیمش مقابل وردربرمن ثبت کند. همچنین او اولین بازیکنی است که از زمان بازی ارلینگ هالند به عنوان مهاجم بوروسیا دورتموند مقابل آگزبورگ در ژانویه ۲۰۲۰ از روی نیمکت آمده و هت تریک کرده است.

ویرتز در ماه مارس سال ۲۰۲۲ یعنی تقریبا دو سال قبل بر اثر پارگی رباط صلیبی ماه‌ها دور از میدان بود و این مصدومیت طولانی می‌توانست آینده این بازیکن جوان را به خطر بیاندازد، اما او با قدرت برگشت و از شروع فصل جاری نمایشی درخشان در ترکیب تیم خود داشت.

درخشش ویرتز باعث شده تا حالا او را با ستاره‌های جوانی مثل پدری از بارسلونا و جود بلینگام از بارسا مقایسه کرده و حت او را بالاتر از این چهره‌ها لایق جایزه پسر طلایی بدانند. البته در لیگ‌های اروپایی همین حلا او با نمره ۷.۷۰ بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال شناخته می‌شود و بالا‌تر از نفراتی مثل ژائو نوس، رایان گراونبرچ، هروی الیوت و متئو روگی قرار دارد.

با درخشش خیره کننده فلورین ویترز حالا تمام تیم‌های بزرگ اروپایی در انگلیس و اسپانیا دنبال به خدمت گرفتن این ستاره ۲۰ ساله آلمانی هستند. جدا از اینکه معمولا بایرن مونیخ خیلی زود برای به خدمت در آوردن ستاره‌های دیگر تیم‌های بوندس لیگا دندان تیز می‌کند تا هم خودش قویتر شود هم رقبایش را تضعیف کند، بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد تیم‌هایی هستنند که ویرتز را می‌خواهند.

 جالب اینکه در فضای مجازی و هواداری دوستداران این تیم‌های بزرگ برای خدمت در آوردن ستاره ژرمن‌ها لحظه شماری می‌کنند، اما سیمون رولفس مدیر ورزشی بایر لورکوزن تاکید کرده که ستاره‌هایی مثل ویرتز، ژاکا و فریمپونگ در این تیم باقی خواهند ماند و بایر قصد دارد ۱۶-۱۵ بازیکن اصلی خود را برای حضور قدرتمند در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند.

البته جدا از قهرمانی بودس لیگا و به چشم آمدن نبوغ و توانمندی ستاره‌ها و استعداد‌هایی مثل فلورین ویرتز، مشکل خالی شدن بایر از ستاره‌ها همواره گریبان این تیم را گرفته و هر فصل که این تیم در بوندس لیگا یا مسابقات اروپایی درخشیده فصل بعد ستاره هایش را به باشگاه‌های بزرگ اروپایی فروخته است. از دیمیتار برباتوف بلغارستانی گرفته تا سون هیونگ مین کره‌ای که هر دو به لیگ برتر انگیس و تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام پیوستند تا کای هاورتز که راهی چلسی شد.

لورکوزن در سال‌های قبل‌تر ستاره‌هایی مثل دنی کارواخال کاپیتان فعلی رئال مادرید را در اختیار داشت یا تونی کروس مدت کوتاهی در این تیم بازی کرد، اما همه اینها بعدا سر از تیم‌های بزرگ در آوردند و حالا هواداران لورکوزن بیم آن دارند که فصل بعد حتی اگر ژابی آلونسو در راس کادر فنی تیم شان بماند ستاره تاثیرگذار و آینده داری مثل فلورین ویرتز را از دست بدهند.

شرایط در حالی برای هواداران لورکوزن نگران کننده‌تر می‌شود که بدانند کارو، مدیرعامل این باشگاه در اظهار اخیرش گفته است: «هر سال باید یک بازیکن بزرگ بفروشیم تا بودجه برای خرید‌های جدید پیدا کنیم، بنابراین احتمالاً یک بازیکن را خواهیم فروخت.» او ادامه داد: «ما قصد داریم با این مقدار پول دو سه بازیکن جدید جذب کنیم.» 

اما کارو در مورد قرارداد فلورین ویرتز و آینده او گفته: «مدال امضا باید به سیمون رولفس برسد، چون از ۱۲ یا ۱۳ سالگی او را دنبال می‌کرد. ملاقات‌های زیادی با پدر و مادرش که از عوامل او هم هستند داشت. همه باشگاه‌ها به او علاقه داشتند. کلن با او قرارداد بست و ما لحظه را غنیمت شمردیم و او به مونیخ، گلادباخ یا هوفنهایم نرفت و با ما جلو آمد. سال‌ها کار بود و حالا تیم‌های زیادی به او علاقه‌مند هستند، اما به دلیل ارتباط با والدین، این ایده آنهاست که با ما ادامه دهند. در فوتبال نمی‌توان خیلی بیشتر از یک سال برنامه ریزی کرد...، اما فصل بعد او در لورکوزن ادامه خواهد داد.»

نکته عجیب اینجاست که فلورین ویرتز ده سال برای اف ث کلن و تیم‌های آکادمی این باشگاه بازی کرد و در سال ۲۰۲۰ به بایرلورکوزن آمد تا درخشش بی حد و حصر او و بالا رفتن قیمتش در مارکت جهانی فوتبال باعث خشم عمده رقیب و همشهری لورکوزن شود که حالا برعکس بایر در قعر جدول بوندس لیگاست و برای فرار از سقوط دوباره به بوندس لیگای دو دست و پا می‌زند.

حالا بازیکنی که در تابستان سال ۲۰۲۰ ده میلیون یورو ارزش داشت ۱۱۰ میلیون یورو قیمت دارد و حتی به خدمت گرفتن او برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی کار بسیار دشواری است. باشگاه بارسلونا از مدت‌ها قبل این بازیکن را به خاطر مدل بازی و خصوصیات فنی اش زیر نظر داشت، اما بعید است به خاطر مشکلات مالی اش در رقابت با باشگاه‌های ثروتنمند انگلیسی توان مالی به خدمت گرفتن ویرتز را داشته باشد.

جالب اینکه هواداران بارسا تصویری از فلورین ویرتز پیدا کرده و در فضای مجازی نشر داده‌اند که او در هشت سالگی روی دوش مادرش نشسته و پیراهن بارسا را به تن کرده است تا نشان دهند این علاقمندی می‌تواند راه او را به نوکمپ بکشاند.
به هر حال تابستان پیش رو تابستان داغی برای بایرلورکوزن و ستاره بیست ساله اش خواهد بود و چنانچه این باشگاه برای بالانس مالی خود تصمیم به فروش ستاره جوان و گرانقیمت خود بگیرد جنگ بزرگی بین باشگاه‌های بزرگ انگلیسی، اسپانیایی و البته بایرن مونیخ برای به خدمت گرفتن ویرتز شکل خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال ، آلمان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • تمام اروپا دنبال یک ستاره ۲۰ ساله آلمانی
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • نتیجه بی‌فایده برای لژیونرهای ایرانی در ترکیه
  • متس هوملس و 500 بازی با پیراهن دورتموند؛ گل ها و مهارت های برتر مدافع آلمانی با لباس زنبورها / فیلم
  • عکس| دلیل حضور قلعه نویی در ترکیه مشخص شد
  • حضور غافلگیرکننده امیر قلعه در باشگاه ترکیه ای + عکس
  • حضور غافلگیرکننده امیر قلعه در آلانیا اسپور (عکس)