Web Analytics Made Easy - Statcounter

«منصور جلیلوند» روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار خمین افزود: نیروی انسانی ماهر و کارآمد است که تولید و صنعت را بالنده می‌کند و به همین منظور مهارت‌ورزی منطبق با نیازهای حوزه کشاورزی و صنعت در اولویت کار این نهاد در استان قرار گرفته است. 
وی با اشاره به اینکه زیربنای جهش تولید جهش در مهارت است، بیان کرد: توانمندسازی مهارت آموزان برای تولید و اشتغال درحوزه‌های تخصصی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: افزایش کیفیت آموزشیبر حسب نقشه نیازهای حوزه صنعتی و کشاورزی استان دنبال می‌شود و هدف از آن این است که هیچ کدام از مهارت‌ورزان بیکار نمانند.
جلیلوند با اشاره به تعطیلی سه ماهه مراکز فنی و حرفه ای استان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه داد: ۲۰۰ ساعت محتوای آموزشی  در اداره کل فنی و حرفه ای تولید و در فضای مجازی در اختیار مهارت‌آموزان قرار گرفت.
وی افزود: استان مرکزی رتبه اول از نظر تولید محتوای آموزشی را در سطح کشوردارد.
فرماندار خمین نیز در این دیدارگفت: تاکید تصمیم سازان کلان برای رفع مشکلات اقتصادی ایجاد اشتغال و تولید در داخل کشور است.
«احمد طهرانی» گفت: نقش مراکز فنی و حرفه در مهارت‌آموزی به دانش‌آموختگان دانشگاهی برای افزایش اشتغال تاثیرگذار است.
وی با تاکید بر نیازسنجی در بازار کار ادامه داد: آموزش مراکز فنی و حرفه ای خمین بر اساس نیازهای  واحدهایخدماتی وتولیدی فعال در این شهرستان ارایه شود تا زمینه اشتغالزایی برای نیروهای بومی فراهم شود.
فرماندار خمین افزود: این شهرستان با نرخ بیکاری ۱۱ و ۲ دهم درصد بعد از اراک بیشترین آمار بیکاری در استان مرکزی را دارد.
طهرانی اظهار داشت: حوزه صنعت پس از خشکسالی در خمین رونق گرفت و با وجود اینکه مشوق‌های مالیاتی برای سرمایه‌گذاران اندیشیه شد اما این حوزه نتوانسته سبب کاهش بیکاری و توسعه شهرستان شود.

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با بیش از ۲۴۰ آموزشگاه آزاد و ۲۱ مرکز دولتی کار آموزش مهارت‌های مختلف را در این استان برعهده دارد.

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین مهارت اموزی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور استان مرکزی خمین مهارت اموزی فنی و حرفه ای استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی