Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی گفت: ارزیابی دشمن از اقداماتی که انجام می دهد همواره معکوس است زیرا آمریکا با تحریم نیروی انتظامی درصدد ایجاد ناامنی در کشور بود اما قطعا روز به روز امنیت در کشور بیشتر خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سطح کشور فعالیت و تلاش قابل ستایشی در راستای تامین امنیت دارد، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: همانگونه که ائمه معصومین فرموده اند امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ برای یک جامعه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حدادی با تاکید بر اینکه همزمان با شیوع و هجوم ویروس کرونا در سراسر جهان، ما به ارزش سلامت جسمی خود پی بردیم و انسجام و وحدت هر چه بیشتر در کشور ما ایجاد شد، افزود: امروز نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت، با صداقت و اقتدار در کنار مردم ایستاده است.   وی اظهار داشت: اقدامات منفور استکبار به سرکردگی آمریکا نشان می دهد که دشمن هر جایی را هدف قرار می دهد، آن سنگر انقلابی بوده و کارکرد خوبی به سود مردم داشته و دارد، لذا نه تنها از محبوبیت نیروی انتظامی کاسته نمی شود بلکه اقتدار سربازان ایثارگر نظام بیشتر شده و انگیزه قوی تری برای اجاد امنیت خواهند داشت.   حدادی تصریح کرد: سردار سلیمانی هم برای امنیت کشور گام برداشت لذا زمانی که آمریکا این سرباز رشید اسلام را مورد هدف قرار داد حضور پر شور مردم در تشییع جنازه ایشان انسجام و وحدت را دو چندان کرد، این مهم نشانه فرهنگ و بصیرت کشور بوده و نشان می دهد مردم قدردان تلاش نیروی انتظامی هستند.   وی با اشاره به اینکه تحریم آمریکا انگیزه ای مضاعف برای نیروی انتظامی شد تا بیش از پیش پای مردم ایستاده و امنیت همه جانبه مردم را تامین کند، گفت: ارزیابی دشمن از اقداماتی که انجام می دهد همواره معکوس است زیرا آمریکا با تحریم نیروی انتظامی درصدد ایجاد ناامنی در کشور بود اما قطعا روز به روز امنیت در کشور بیشتر خواهد شد.   حدادی افزود: آمریکا اقدام اخیر خود علیه نیروی انتظامی به نتیجه نخواهد رسید و با توجه به اینکه زمان فروپاشی نظام پوشالی و توخالی استکبار جهانی همانند اسرائیل فرارسیده است، در حال دست و پا زدن های آخر خواهد بود زیرا حتی تحلیلگران غربی هم به اقتدار جمهوری اسلامی اذعان دارند.    منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: حرکت 5 نفت کش با عزت و بزرگی به سوی ونزوئلا در سایه امنیت ایجاد شده توسط سربازان نظام بود لذا پیام مشخص اقدام آمریکا علیه ناجا این بود که استکبار درمانده شده است، البته این تحرکات تاثیری بر زندگی و امنیت مردم نخواهد داشت.         انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در واکنش به قصد آمریکا برای تحریم یک واحد نظامی این رژیم، گفت که باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در سخنانی، اعلامیه وزارت خارجه آمریکا برای تحریم یک یگان ارتش این رژیم طی روزهای آینده را «کمک به دشمنان اسرائیل» تلقی کرد.

او گفت: «واشنگتن یگان نیتسح یهودا را با هدف فشار بر ما و به دلایل سیاسی تحریم می‌کند و این اقدام در راستای منافع دشمنان ما در تشکیلات خودگردان است».

بن گویر سپس گفت که تل آویو باید همه اموال تشکیلات خوگردان که در اختیار اسرائیل قرار دارد را در پاسخ به این تحریم‌ها توقیف کند.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا روز گذشته گفت که واشنگتن طی روزهای پیش رو تحریمی را علیه یگان «نیتسح یهودای ارتش اسرائیل» به دلیل اقدامات این یگان در نقض حقوق فلسطینی‌ها در کرانه باختری اعمال خواهد کرد.

یگان نیتسح یهودا از داوطلبان مردی تشکیل شده که از یهودیان متعصب هستند و به شکل سیستماتیک در کرانه باختری به سرکوب فلسطینی‌ها میپردازند.

در پی انتشار این خبر بنی گانتز، وزیر دفاع سابق اسرائیل و عضو کابینه جنگ و نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن کشور از چنین تصمیمی انتقاد کردند.

نتانیاهو گفت که تحریم یک بخش از ارتش اسرائیل در میانه جنگ اقدامی غیراخلاقی است. هر دو نفر گفتند تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تصویب این تحریم خواهند کرد.

هرچند اقدام آمریکا ارتباطی به جنگ غزه ندارد و تحریم مذکور به اقدامات یگان نیتسح یهودا در دوره پیش از آغاز جنگ در کرانه باختری مربوط می‌شود.

با این حال به نظر می‌رسد قصد آمریکا برای تحریم این یگان با هدف ترمیم چهره خود نزد افکار عمومی جهانی باشد؛ به خصوص اینکه حمایت بی چون و چرای واشنگتن از رژیم تل آویو و وتوی قطعنامه اخیر شورای امنیت برای عضویت دائم فلسطین در شورای امنیت با انتقادات شدید کشورها مواجه شد.

در این میان کنگره آمریکا نیز شب گذشته یک بسته کمک ۲۶ میلیارد دلاری برای اسرائیل تصویب کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود