Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:15:19 GMT

ابلاغ ساختار سازمانی ۱۴ شهرداری تازه تأسیس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۵۸۸

ابلاغ ساختار سازمانی ۱۴ شهرداری تازه تأسیس

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور گفت: از ابتدای بهمن ماه سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت امسال، ساختار سازمانی ۱۴ شهرداری تازه تأسیس ابلاغ شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، عباس کرکه آبادی اظهار کرد: شهرداری‌های نلاس در استان آذربایجان غربی، شهرداری دهسرخ در استان اصفهان، شهرداری رود زرد ماشین در استان خوزستان، شهرداری‌های سر جنگل، کتیج و ده رئیس در استان سیستان و بلوچستان، شهرداری بوستان در استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرداری سیجوال در استان گلستان، شهرداری فال در استان فارس و شهرداری‌های سیجوال، بندزرک، بالاشهر، پل و هنگویه در استان هرمزگان مشمول این ابلاغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه‬ کرد: ساختارهای سازمان‬ این شهرداری‌ها‬ پس از همفکری با استانداری‌ها و شهرداری‌های ذیربط با رویکرد جدید و اعمال ملاحظات حوزه ‏ساختار سازمانی، سیاست‌های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‌ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست‌های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری، امکانات و نیروی انسانی و وظایف و مسئولیت‌های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.

کرکه آبادی خاطرنشان کرد: شهرداری‌های فوق می‌توانند با توجه به بخشنامه‌های وزیر کشور با موضوع «دستورالعمل نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر و تأسیس شهرداری» و همچنین «نحوه به کارگیری نیروی قرارداد موقت کارمندی و کارگری در شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته» با اولویت نیروهای واجد شرایط دهیاری‎ مرتبط به منظور جذب نیرو اقدام کنند.

کد خبر 425806

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند شهرداری شهر مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، سامح شکری وزیر خارجه مصر به موضع گیری درباره تحولات غزه پرداخت.

وزیر خارجه مصر گفت: لازم است قدرتی باشد که در صورت حمله تل آویو به رفح، به اقدامات بازدارنده دست بزند. وجدان جهانی نمی‌تواند تداوم این حجم از کشتار در غزه که شمار قربانیان آن به ۳۴ هزار نفر از جمله ۲۰ هزار زن و کودک رسیده و ویرانی مستمر نوار غزه که به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده است را تحمل کند.

سامح شکری در ادامه بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن و ایجاد چارچوبی که منجر به پایان درگیری شود، تاکید کرد.

وزیر خارجه مصر بیان کرد که این امر باید از جانب شرکا و جامعه جهانی حمایت شود.

وزیر خارجه مصر اعلام کرد: سازمان آن روا تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در داخل اراضی فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک‌های خود به آن روا را به حالت تعلیق در آورده‌اند در سایه این اوضاع فاجعه‌بار انسانی، به این سازمان خسارت زیادی وارد کردند.

کد خبر 6086877

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه