Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:17:16 GMT

کمک به 268 خانواده زندانی از محل کمک‌های رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۵۹۴

کمک به 268 خانواده زندانی از محل کمک‌های رهبر انقلاب

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان استان تعلق گرفته بود، گفت: پس از شناسایی دقیق این خانواده‌ها توسط مددکاران به 268 خانواده زندانی در زنجان، ابهر و خدابنده اهدا شد.

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تقدیر از مشارکت نوع‌دوستانه خیرین در کمک به زندانیان جرائم غیرعمد اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا جشن گلریزان در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال از سوی مقام معظم رهبری به خانواده زندانیان استان تعلق گرفته بود، گفت: پس از شناسایی دقیق این خانواده‌ها توسط مددکاران به 268 خانواده زندانی در  زنجان، ابهر و خدابنده اهدا شد.
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه علاوه بر کمک اهدایی از سوی مقام معظم رهبری انجمن حمایت از زندانیان نیز به خانواده‌های زندانیان کمک کرد، گفت: در همین راستا بسته‌های غذایی شامل اقلام اساسی از قبیل برنج، تن ماهی، ماکارونی، چای، قند، خرما، پنیر، شکر و حبوبات بین خانواده‌ها توزیع شد.
 وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها بین 500 خانوار توزیع شد، اضافه کرد: ارزش این کالاها یک میلیارد و 300 میلیون ریال بود.

جوادی ضمن تأکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان بیان کرد: خانواده‌ها نقشی در ارتکاب جرم نداشته‌اند از همین رو نیازمند حمایت هستند، چه بسا که بی‌توجهی به آنها پایه‌گذار آسیب‌های اجتماعی بیشتری خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان استان زنجان فضای مجازی زنجان مدیرکل محمد جوادی زندانیان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سلامی گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.
وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.
سلامی افزود: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان هفته کار و کارگر نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان گفت: بازدید از واحد‌های کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند