Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:01:41 GMT

ماشین لباسشویی چی بخریم؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۶۶۶

ماشین لباسشویی چی بخریم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروزه بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که چه نوع ماشین لباسشویی را انتخاب کنند و از میان برندهای تولید کننده، انتخاب و خرید کدام یک می‌تواند هم صرفه اقتصادی برای آنها داشته و هم دارای عمر و دوام طولانی باشد. سه برند ماشین لباسشویی که اخیراً در ایران مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته؛ لباسشویی جی پلاس، لباسشویی دوو و لباسشویی تی سی ال است و این نشان دهنده بالا بودن کیفیت ساخت، طراحی منحصر به فرد، قابلیت‌ها و امکانات ویژه و کارایی بالا در برابر قیمت مناسب آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لباسشویی جی پلاس (گلدیران پلاس) به دلیل سابقه همکاری طولانی مدت با شرکت‌های کره‌ای و مشاوره با آنان بسیار خوش ساخت و باکیفیت است. لباسشویی دوو نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرمصرف‌ترین ماشین‌های شست‌وشوست که محصولات این شرکت در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در داخل نیز دوو، یک برند محبوب بوده که توانسته طرفداران بسیاری را از آن خود کند. همچنین لباسشویی تی سی ال که در ایران تحت نمایندگی مادیران به فروش می‌رسد، به دلیل همگام بودن با تکنولوژی‌های روز دنیا و به کارگیری بهترین تجهیزات توانسته از فروش بالایی برخوردار شود.

از آنجایی که امروزه ماشین‌های لباسشویی در هر خانه‌ای نقش بسیار مهمی را بازی می‌کنند، این روزها شاهد ماشین‌های لباسشویی هستیم که فناوری‌های مختلفی را به خدمت گرفته‌اند. به طور مثال بعضی از مدل‌های امروزی با بخار لباس‌ها را تمیز می‌کنند و یا مدل‌های دیگری وجود دارند که کاملاً هوشمند بوده و سنسورهای مختلفی در آنها تعبیه شده است. با این حساب اگر چندین سال پیش ماشین لباسشویی خریده‌اید و اکنون قصد دارید آن را با مدل جدید جایگزین کنید بدون شک از این همه پیشرفت در ماشین‌های لباسشویی جدید متعجب خواهید شد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم شما را با سه لباسشویی با کیفیت از سه برند نام آشنای این روزهای بازار لوازم خانگی، یعنی برند جی پلاس، دوو و لباسشویی تی سی ال آشنا کنیم تا بتوانیم در خرید هر یک از این محصولات به شما کمک کرده باشیم.

ویژگی‌های منحصر به فرد لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس جزو دستگاه‌های خوش ساخت محسوب می‌شود که ضمن برخورداری از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب، از مصرف انرژی بسیار خوبی برخوردار است. موتورهایی که در این نوع لباسشویی به کار گرفته شده از نوع موتورهای BLDC می‌باشند که علاوه بر اینکه قدرت دستگاه را چندین برابر می‌کنند، مصرف پایینی داشته و صدای بسیار کمی نیز دارند همچنین این لباسشویی‌ها به هیچ وجه آلودگی کربنی ندارند. به علاوه آنکه موتورهای BLDC عمر طولانی‌تری نسبت به موتورهای معمولی دارند.

لباسشویی جی پلاس نه تنها برای شست‌وشوی کامل، تمیز و بدون آسیب لباس‌ها طراحی شده، بلکه وظیفه ضد عفونی و بهداشتی نمودن اقلام شست‌وشو را نیز به نحو مؤثری انجام می‌دهد و با از بین بردن باکتری‌ها، کپک‌ها و ذرات آلرژی‌زا خیال شما را از بابت تمیز بودن البسه راحت می‌کند.

دستگاه‌های جی پلاس به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا علاوه بر شست‌وشوی کامل و تمیز لباس‌ها، مراقب آنها نیز باشند، با این امکان می‌توان لباس‌های ظریف و حساس خود را با خیال راحت در لباسشویی‌های جی پلاس قرار داد و از کیفیت شست‌وشو و عدم آسیب به آنها مطمئن بود.

امکانات به کار گرفته شده در ماشین لباسشویی دوو

امکاناتی که در ماشین لباسشویی دوو به کار گرفته شده آن را تبدیل به دستگاهی ایده آل برای خانم‌های خانه‌دار کرده است. به عنوان مثال سیستم حباب‌ساز که در آن به کار گرفته شده سبب افزایش کیفیت شست‌وشو شده است به این صورت که آب و مواد شوینده پس از ترکیب به صورت میلیون‌ها حباب هوا در آمده سپس وارد مخزن شست‌وشو می‌شوند. به دلیل اینکه حباب‌ها قدرت پاک کنندگی بالایی دارند. علاوه بر افزایش قدرت پاکیزگی، امکان شست‌وشوی لباس‌ها در آب سرد نیز میسر می‌شود که این موضوع موجب کاهش مصرف انرژی نیز خواهد شد. علاوه بر آن، این دستگاه کاملاً از صدمه به البسه شما جلوگیری می‌کند، طراحی منحصر به فرد دیگ شست‌وشو (درام زمرد) در این محصول موجب افزایش سطح تماس البسه و مواد شوینده شده و علاوه بر افزایش کیفیت شست‌وشو، از آسیب به الیاف لباس جلوگیری خواهد کرد. نکته دیگری که باید در مورد لباسشویی دوو بگوییم این است که تمهیداتی در آن صورت گرفته تا در کنار شستشوی هر چه تمیزتر البسه، صدای کمتری نیز ایجاد کند. به این ترتیب اگر فضای کمی برای ماشین لباسشویی در اختیار دارید و ماشین لباسشویی شما در کنار اتاق خواب یا پذیرایی قرار دارد، پیشنهاد می‌کنیم ویژگی سر و صدای کم را حتماً مد نظر داشته باشید.

خصوصیات لباسشویی تی سی ال

اکثر لباسشویی‌های تی سی ال دارای رده انرژی A+++ می‌باشند که خیال شما را از بابت هزینه‌های برق کاملاً راحت می‌کنند. در واقع این نوع ماشین‌های لباسشویی مصرف انرژی بهینه‌ای دارند و باعث می‌شود تا برق مصرفی کل خانه کمتر شود. مصرف انرژی این ماشین لباسشویی کاملاً حساب شده است.

علاوه بر آن مجهز به تکنولوژی QUICK WASH یا شست‌وشوی سریع است که در هنگامی که میزان لکه یا آلودگی لباس‌ها کم است از آن استفاده می‌شود.

اضافه کردن لباس حین شست‌وشو از دیگر قابلیت‌های این لباسشویی است. شاید این مشکل برای شما پیش آمده باشد هنگامی که دستگاه را روشن می‌کنید، مدتی بعد سر و کله تعدادی لباس کثیف پیدا شود. با این قابلیت دیگر نیازی نیست که منتظر تمام شدن سیکل شست‌وشوی قبلی لباس‌ها باشید بلکه کافیست دکمه توقف را فشار داده، درب دستگاه را باز کنید و سپس البسه کثیف را به آنها اضافه کنید.

سیستم ضد آلرژی و ضد باکتری از دیگر امکانات این لباسشویی است که از انباشته شدن هر نوع آلودگی در داخل دیگ جلوگیری می‌کند. در نتیجه دیگر نیاز نیست که نگران وجود باکتری در لباس‌های خود باشید.

توضیحات فوق تنها مختصری از ویژگی‌های این سه برند ماشین لباسشویی بود که شما می‌توانید بنا به نیاز خود هر یک از آنها را انتخاب کنید. شما می‌توانید محصولات فوق را در فروشگاه اینترنتی پویا تجارت مشاهده و با پایین‌ترین قیمت اقدام به خرید آنها نموده و در سریع‌ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4935309

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین لباسشویی لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی لوازم خانگی ویروس کرونا همراه اول بیمه ضدعفونی استارت آپ بورس تسهیلات بانکی بیمه شخص ثالث سهام عدالت فولاد تلفن ال جی پرچم ماشین های لباسشویی کار گرفته شده ماشین لباسشویی مصرف انرژی شست وشوی لباس ها شست وشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروها در بازار به دست خواهید آورد.​

به گزارش مشرق، آخرین قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا برای امروز ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

در بازار خودرو قیمت برخی از محصولات تغییر کرد.

بر اساس آخرین قیمت بازار خودرو قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افت ۱۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان شد.

پژو ۲۰۷ دنده ای با افت ۵ میلیونی ۸۱۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا نیز ۵ میلیون تومان ارزان شد و به ۹۷۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ سه نیز با افت ۵ میلیونی ۶۸۵ میلیون تومان شد.

قیمت رانا ۶۶۵ میلیون تومان شد که افت ۵ میلیونی نسبت به روز دوشنبه دارد.

هایما نیز با کاهش ۱۰ میلیونی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت دنا پلاس اتوماتیک با رشد ۱۰ میلیونی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شد.

دنا دنده ای نیز با رشد ۵ میلیونی ۸۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

در میان محصولات سایپا قیمت شاهین ۷۳۰ میلیون تومان شد.

کوییک ۴۱۵ میلیون تومان شد که رشد ۵ میلیونی داشت.

کوییک اتومات نیز با رشد ۵ میلیونی ۵۵۵ میلیون تومان قیمت خورد.

ساینا ۴۲۰ میلیون تومان شد.

قیمت پراید وانت به ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

مدل خودرو مدل (سال ساخت) کارکرد قیمت (تومان)
سمند LX EF۷ دوگانه سوز ۱۴۰۱ صفر ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سمند (EF۷) ۱۴۰۱ صفر ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس سال (LX ) ۱۴۰۲ صفر ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ صفر ۵۹۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ صفر ۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷اتوماتیک TU۵ ۱۴۰۲ صفر ۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی) ۱۴۰۲ صفر ۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۹۷۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۲ صفر ۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ صفر ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲ صفر ۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۲ صفر ۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا اس ۱۴۰۲ صفر ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ صفر ۳۹۷,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ صفر ۴۰۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهینG ۱۴۰۲ صفر ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۲ صفر ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S ۱۴۰۲ صفر ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ صفر ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ PRO اتوماتیک IE ۱۴۰۲ صفر ۱,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X۲۲ دنده ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ صفر ۸۵۵,۰۰۰,۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۷ پلاس نمایشگری کوچک‌تر از پلاس‌های فعلی دارد
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • چه کولری را با چه قیمتی بخریم؟ | درباره مشخصات و قیمت کولرهای آبی و گازی بخوانید