Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@15:27:10 GMT

همسر عزیزی: همسرم بیمارستان است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۶۷۲

همسر عزیزی: همسرم بیمارستان است

در حالی که برخی اخبار حکایت از بازداشت عزیزی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی دارد، همسر وی گفت: همسرم بازداشت نشده و به بیمارستان رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که برخی از رسانه‌ها از بازداشت محمد عزیزی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی جهت اجرای حکم ۶۱ ماه حبس تعزیری خبر داده‌اند، همسر وی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از حضور عزیزی در یکی از مراکز درمانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می شود محمد عزیزی نماینده سابق مجلس که با حکم دادگاه به جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی از طریق تسهیل در وقوع جرم در ایجاد انحصار به ۶۱ ماه حبس تعزیری محکوم شده، شب گذشته برای اجرای احکام بازداشت شده است.

در همین خصوص همسر محمد عزیزی با پاسخ دادن تلفن همراه شوهرش و در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحت و سقم بازداشت عزیزی برای اجرای احکام گفت: همسرم بازداشت نشده‌ است،  صبح حالش کمی بد بود و به بیمارستان رفت و اکنون وضعیت جسمانی مناسبی ندارد.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، یک هفته بعد از سفر صدراعظم آلمان به پکن، دادستانی آلمان اعلام کرد که دستیار عضو پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین دستگیر شده است.

در ادامه بازداشت افراد در آلمان به اتهام جاسوسی برای روسیه و چین، این بار دستیار عضو پارلمان اروپا در آلمان به همین اتهام بازداشت شده است.

دفتر دادستان‌های فدرال آلمان اعلام کرد که پلیس این کشور دستیار یک قانونگذار عضو  حزب راستگرای «آلترناتیو برای آلمان» (AfD) را به این اتهام دستگیر کرد. به گفته دادستانی، شواهد زیادی درباره این اتهام وجود دارد.

روز گذشته دستگیری سه آلمانی به اتهام ارسال فناوری به چین رسانه‌ای شد. وزیر دادگستری آلمان مارکو بوشمان ادعا کرد که آنها در حال مذاکره درباره پروژه‌های تحقیقاتی بودند که می‌توانست برای توسعه قدرت رزمی دریایی چین مفید باشد.

طبق گزارش رویترز، نام فرد بازداتش شده، «جیان جی» اعلام شده که دستیار «ماکسیمیلیان کرا» نماینده پارلمان اروپا است است.

به گفته مقامات آلمانی، جیان جی به نهادهای جاسوسی چین اطلاعاتی درباره مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا داده است.

این فرد متهم شده که از شخصیت‌های اپوزیسیون چین در آلمان جاسوسی می‌کرد. وی در بروکسل و همچنین شهر درسدن آلمان اقامت داشت و دیروز بازداشت شد.

یکی از سخنگویان حزب آلترناتیو برای آلمان، خبر دستگیری این فرد را «بسیار آزاردهنده» توصیف کرد و گفت که «ما هنوز اطلاعات بیشتری نداریم و باید منتظر تحقیقات بیشتر دادستانی بمانیم».

 

دیگر خبرها

  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • صحنه روبه‌رو شدن یک مرد با همسر خیانتکارش و مرد غریبه | ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز او را می‌کشم
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • همسر سابق کاکا: مصاحبه منتسب به من کاملا جعلی است؛ طلاق ما توافقی بود