Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز هم امیدواری هایی وجود دارد که ایگالو تا پایان فصل 20-2019 در اولدترافورد بماند. 

طرفداری- لادی سلامی، مدیر برنامه اودیون ایگالو می گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن با منچستریونایتد پیشرفت خوبی داشته است. 

به گزارش سایت گل، قرارداد این مهاجم 30 ساله نیجریه ای در تاریخ 10 خرداد منقضی می شود و او باید نزد مالک اصلی خود یعنی شانگهای شنهوا برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که تاریخ شروع لیگ چین مشخص نیست، شانگهای اصرار به بازگشت ایگالو دارد و حتی می خواهد قرارداد این بازیکن را به مدت چهار سال تمدید کند که در این مدت برای ایگالو درآمد خیره کننده 84 میلیون یورویی به همراه خواهد داشت. مدیر برنامه ایگالو در مورد وضعیت موکلش گفت:

از یک سو عقاب بزرگ (ایگالو) حس خیلی خوبی در منچستر دارد. مذاکرات با طرف چینی ادامه دارد و خوب پیش می رود. از سوی دیگر بر طبق قوانین جدید اجرایی در چین، پیشنهاد دادن رقم مطرح شده در رسانه ها تقریبا غیر ممکن است. 

امیدواری سولسشر برای تمدید قرارداد ایگالو

اوله گونار سولسشر هم منتظر مشخص شدن تکلیف ایگالو است.

قرارداد قرضی تا پایان ماه می اعتبار داشت و بنابراین انتظار می رود به چین برگردد. ما در حال گفتگو هستیم و امیدواریم (که بماند). باشگاه او رفتار خیلی خوبی با ما داشته و به ایگالو اجازه داده است تا برای باشگاه رویاهایش بازی کند. این رویایی برای او بود و امید است که بتواند کارش را شاید با یکی-دو جام به پایان برساند. اما فعلا توافقی صورت نگرفته است. به زودی لیگ آن ها شروع می شود، پس باید ببینیم چه پیش می آید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان

وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که صادرات گاز به پاکستان در دولت سیزدهم آغاز شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت پس از دیدار با همتای پاکستانی خود اظهار داشت: مسئولان پاکستان بسیار امیدوار بودند این خط لوله اجرایی شود و عملیات تزریق گاز آغاز شود.

وی افزود: پاکستانی‌ها در حال تنظیم قرارداد با شرکت‌های مختلف هستند تا ان‌شاالله در همین دولت شاهد تزریق گاز به سمت پاکستان براساس آن قرارداد بین‌المللی که بین ایران و پاکستان منعقد شده بود، باشیم.

وزرای نفت ایران و پاکستان دوطرف میز مذاکره تجارت گازی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس