Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@10:21:43 GMT

تهران بار دیگر لرزید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۸۷۵۲

تهران بار دیگر لرزید

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

به گزارش قدس آنلاین، سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که این زلزله ٤.٤ ریشتری در عمق ١٠ کیلومتری تهران (دماوند - رودهن) در ساعت ۱۳:۴۱ رخ داده و در دماوند، پردیس، و فیروزکوه، تهران (خصوصاً شرق و شمال شرق تهران) سمنان احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات کشور  گفت: تاکنون ۲ تیم ارزیاب به منطقه پردیس اعزام شده است و هنوز گزارشی از خسارات احتمال داده نشده و پس از بررسی تیم های ارزیاب خسارات مشخص خواهد شد.

 ۱۹ اردیبهشت بود که زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتری ساعت ۰۰:۴۸ تهران و شهرهای اطراف را لرزاند. زمین جمعه شب در تمام مناطق پایتخت احساس شد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: زلزله زلزله تهران زلزله دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!

حسین ایمانی جاجرمی به خبرآنلاین گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند.در این زلزله مردها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانورهای آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آنها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. اینها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1893645

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • بهاباد امروز لرزید
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • (عکس) زنده‌گیری یک راس بره میش وحشی در پردیس تهران
  • خرم‌آباد لرزید
  • چرا انتخابات ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم اهمیت زیادی دارد؟
  • چرا ۴۵ صندلی باقی مانده مجلس دوازدهم از اهمیت زیادی برخوردار است؟
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است