Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شده است، گفت: امسال با پذیرش گردشگران و مسافران، جشنواره تابستانی را برگزار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از منطقه آزاد کیش، مصطفی خانزادی جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه کسب و کارها در جزیره متحمل خسارات اقتصادی ناشی از تعطیلی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا شدنده است گفت: امسال با پذیرش گردشگران و مسافران، جشنواره تابستانی را برگزار می کنیم تا بخشی از خسارات صنوف مختلف در جزیره جبران شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد:باید به این نکته توجه داشته باشیم که در صورت رعایت نکردن ضوابط بهداشتی، شوک دوم بر پیکره اقتصاد جزیره وارد می شود و تمام ساکنین و فعالان اقتصادی کیش متضرر می شوند، بنابراین در کنار برنامه ریزی برای برپایی جشنواره، قطعا سختگیری ها با هدف رعایت موازین و قوانین بهداشتی بیشتر خواهد شد.

خانزادی افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا کشور،ساکنین جزیره کیش بدون ماسک حق حضور در مجامع عمومی را ندارند.

جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: رعایت ضوابط بهداشتی و فرهنگ سازی در تمامی حوزه ها، صنوف و جامعه باید انجام شود و اصنافی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند ضمن این که به مدت یک ماه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد به عنوان متخلف و برای آگاهی عموم مردم معرفی می شوند.

خانزادی تاکید کرد: اگر به ضوابط بهداشتی عمل کنیم، برگزاری جشنواره تابستانی می تواند یک امید در رونق اقتصادی جزیره کیش باشد در غیر این صورت آژیر قرمز در این منطقه به صدا در خواهد آمد و ما بر خلاف میل باطنی مجبور به تعطیلی تمام پروازها به مقصد کیش می شویم و محدودیت ها از نو اعمال خواهد شد.

گفتنی است طبق تصمیمات شورای سلامت کیش در راستای حفظ سلامت آحاد جامعه، تمامی مردم ملزم به رعایت قوانین بهداشت و حفاظت فردی در بازارها و اماکن عمومی کیش هستند و پرواز ایرلاین ها به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ۷۰ درصد ظرفیت مسافر به مقصد کیش انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران جشنواره کیش ویروس کرونا جشنواره تابستانی منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم

به گزارش «تابناک»، محمد صدیق ارم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی تشدید طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی به منظور ارتقای کیفیت و ایمنی مواد خام دامی، جلوگیری از عرضه این مواد به صورت غیر بهداشتی و حفظ سلامت عمومی قشموندان و گردشگران، کارشناسان این اداره با همکاری پلیس فتا و پایگاه دریابانی قشم برابر دستور دادستان عمومی و انقلاب این مقدار گوشت قاچاق بوفالو را که به صورت غیر مجاز و بدون اخذ گواهی بهداشتی وارد این جزیره شده بود کشف و توقیف کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان این مقدار گوشت را از مبدا یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس وارد یکی از روستاهای غرب جزیره قشم کرده بودند.

رییس اداره دامپزشکی قشم با اشاره به اینکه هرگونه استفاده گوشت بوفالو وارداتی و قاچاق خارج از فرآیند صنایع غذایی و شبکه نظارتی سازمان دامپزشکی کشور ممنوع است، توضیح داد: گوشت های قاچاق کشف شده برای انجام مراحل بعدی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

ارم از عموم قشموندان و گردشگران درخواست کرد ضمن رعایت توصیه های بهداشتی دامپزشکی به عنوان ناظر بهداشتی همیار دامپزشکی باشند و در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با اداره دامپزشکی شهرستان قشم از طریق شماره های ۰۷۶۳۵۳۴۴۱۱۰ و ۰۷۶۳۵۳۴۴۴۲۰ به اداره کل دامپزشکی جزیره اطلاع دهند.

بوفالو جانوری پستاندار از تیره گاوان و دسته جفت سمان با شاخ های هلالی است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

دیگر خبرها

  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403