Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «ورزشگاه» امشب ۷ خردادماه به بررسی موضوع کرونا و شروع لیگ برتر فوتبال و منع حضور بازیکنان خارجی در لیگ ایران می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه پنج سیما، پژمان ماندگاری؛ تهیه‌کننده «ورزشگاه» درباره مهمان برنامه امشب هفتم خردادماه گفت: عبدالله ویسی؛ سرمربی تیم پیکان امشب مهمان حضوری ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تغییر زمان پخش این برنامه گفت: پخش برنامه پیش از این هر هفته شب‌های شنبه بود که بعد از پایان ماه رمضان چهارشنبه هر هفته پخش می‌شود.

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی بیان کرد: اولین برنامه، ۷خردادماه با اجرای حافظ کاظم‌زاده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

«ورزشگاه» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۱ با بخش‌های مختلف همچون رصد تمام رویدادهای مهم ورزشی کشور، بررسی پرونده هفته، دعوت از چهره‌های ورزشی کشور و… روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه ورزشی عبدالله ویسی برنامه ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه در هر قسمت میزبان کارشناسی درباره باروری و موضوعات مربوط به آن است که در این بخش از برنامه مسائل و موضوعات مربوط به آقایان مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرد. برنامه فردا با حضور فیروزه روستا و با موضوع «پدران در انتظار»،  پخش می‌شود.

برنامه «ماه‌ترین پلاس» سال گذشته با اجرای محیا اسناوندی، مسائل و مشکلات بانوان در زمینه باروری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

«ماه ترین پلاس» به تهیه کنندگی مرجان بیات و با اجرای شهریار ربانی و با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پنجشنبه و جمعه‌ها به صورت زنده ساعت ۱۸:۱۵ پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • برنامه و داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون