Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قشم روز چهارشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت: جمعیت قابل توجهی در شهرک‌های موسوم به مسکن مهر ساکن هستند که بیشتر آنان را اقشار متوسط و کم درآمد جامعه تشکیل می دهند.

علیرضا نصری افزود: آب، برق و فاضلاب مسکن‌های مهر در شرایط مناسبی قرار گرفته و مساله آسفالت محله‌های آن باید تا قبل از هفته دولت تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ارسال جانمایی کاربری‌های مختلف به دستگاه‌های مسوول با سرعت انجام و  پیگیری شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: اجرای زیر ساخت‌های آموزشی، رفاهی و خدماتی با توجه به جمعیت شهرک‌ها باید با سرعت انجام شود.

 وی در ادامه با اشاره به اختلاف نظرهای موجود در موضوع بازآفرینی شهری و اصلاح بافت فرسوده، گفت: اختلاف دیدگاه و سلیقه نباید مانع رفع مشکلات مردم شود.

نصری تاکید کرد: تامین نشدن برخی زیر ساخت‌ها در این محله‌ها منجر به بروز فجایع انسانی می‌شود و در صورت ادامه بی توجهی ورود مدعی العموم برای خاتمه مشکلات ضروری است.

وی به مشکلات تامین آب روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: تنها منبع تامین آب شهرستان قشم بر خلاف سایر شهرستان ها آبشیرینکن است.

فرماندار قشم با اشاره به احداث 2 آبشیرینکن سه هزار متر مکعبی افزود: تا زمان بهره برداری از آن با اولویت قرار دادن تامین آب مردم و مدیریت مصرف باید در جهت کاهش مشکلات خانواده‌های روستایی حرکت کنیم.

وی با تاکید بر افزایش سرعت  اصلاح شبکه‌های آب رسانی افزود: تامین آب مردم باید در اولویت قرار گیرد و این امر مهم تر ازآبرسانی به شرکت‌ها و سایر متقاضیان بخش خصوصی است.

نصری گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان باید آسیب شناسی جامعی درباره نحوه توزیع آب و مسیر دسترسی مردم انجام دهد و با کمک خانواده‌ها، مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب را دنبال کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها مسکن مهر قشم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر قشم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مسکن مهر قشم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است

شهردار اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در هفدهمین برنامه «مردم سلام» در جمع اهالی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که فرصتی ایجاد شد تا در خدمت شهروندان این منطقه باشم و مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را بشنوم.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری حضور در مساجد منتخب شهر است، چراکه می‌خواهیم در این برنامه‌ها بیشتر شنونده باشیم و شهروندان درخواست‌های خود را از شهرداری مطرح کنند، افزود: این درخواست‌ها پس از پیاده‌سازی بررسی خواهد شد و آن بخش از انتظارات که در چارچوب اختیارات شهرداری است، از طریق بخش‌های مختلف این نهاد پیگیری می‌شود.‌

شهردار اصفهان گفت: سه ماه بعد مجموعه شهرداری مجدد در این مسجد حاضر و اقداماتی که برای رفع مشکلات انجام شده است را مطرح خواهیم کرد.

قاسم‌زاده تاکید کرد: مهم‌ترین هدف اجرای طرح «مردم سلام» شنیدن نظرات شهروندان و پیشنهادات شهروندان در اداره شهر است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش این است که مشکلات شهروندان بررسی و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها به‌منظور افزایش سطح رفاه و زندگی بهتر شهروندان انجام شود.

کد خبر 747336

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش