Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از انجام عملیات لکه‌گیری اضطراری در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالحسین علی‌اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در این استان هزار و ۶۲۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و چهار هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد، گفت: ۲۰۰ کیلومتر از مجموع راه‌های اصلی و فرعی این استان، آزادراه است و هشت درصد از مجموع آزادراه‌های کشور در این استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ابلاغ طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت راه‌های کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: از اوایل اردیبهشت‌ماه به‌ویژه در دو هفته اخیر، فعالیت اکیپ‌های لکه‌گیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در هشت شهرستان استان آغاز شد و عملیات لکه‌گیری اضطراری در محورهای استان در حال انجام است.

علی‌اکبری با بیان اینکه کارهای اساسی را نیز شروع کرده‌ایم، ادامه داد: مثلا در آزادراه زنجان-قزوین، پیمانکار عملیات را از سر گرفته است. یعنی پس از آسفالت تراشی و پاکسازی وصله‌های هندسی را انجام می‌دهد. در این آزادراه امسال در حدود ۳۵ میلیارد ریال مجوز برگزاری مناقصه گرفته ایم که انشاالله این عملیات در طول سال انجام خواهد گرفت.

او عنوان کرد: سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار تن آسفالت توسط پیمانکاران مختلف در کل محورهای ارتباطی استان پخش کردیم. همچنین حدود هزار و ۶۰۰ تن از سهمیه قیری که در بخش راه‌های شریانی به ما ابلاغ شده است از طریق پیمانکاران مختلف جذب کرده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به اقدامات انجام شده در طرح ملی ابرار نیز اشاره و عنوان کرد: در طرح ابرار نیز ۴۵ کیلومتر راه روستایی برای ما مصوب شده بود که دارای ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی است. البته با توجه به اینکه زنجان جزو استان‌های سردسیر کشور است، این عدد مربوط به فصل کاری گذشته است و با توجه به اینکه شرایط جوی از دو هفته گذشته برای کار مهیا شده است در حال برنامه‌ریزی برای تکمیل این محورها هستیم و امسال این طرح را تکمیل خواهیم کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت

مجله نیوزویک نوشت: نتایج این نظرسنجی که با شرکت ۹۰۲ بزرگسال آمریکایی توسط موسسه نظرسنجی دانشگاه مونموث انجام شده، نشان داد که ۳۴ درصد آمریکایی‌ها علاقه‌مند به زندگی در کشور دیگری هستند.

این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی مشابه توسط موسسه گالوپ در سال ۱۹۷۴ از آمریکایی ها، حکایت از علاقه مندی ۲۴ درصدی آنها برای مهاجرت از این کشور داشت.

این نظرسنجی که نتایج آن روز ۲۶ مارس (هفتم فرردین) منتشر شد و در بازه زمانی بین هشتم تا دوازدهم فوریه (۲۳-۱۹ بهمن) انجام شده است حکایت از آن دارد که ۴۱ درصد از افراد مستقل سیاسی، خواستار اسکان در کشور دیگری هستند. در بین دموکرات‌ها ۳۵ درصد و در بین جمهوری‌خواهان ۲۲ درصد چنین خواسته‌ای را مطرح کردند.

این در حالی است که ۵۰ سال پیش تنها ۱۳ درصد از افراد مستقل، ۱۰ درصد از دموکرات‌ها و ۹ درصد از جمهوری‌خواهان تمایل داشتند در کشور دیگری اسکان کنند.

بیش از نیمی از کسانی که مایل به ترک کشور بودند زیر ۳۵ سال سن داشتند، در حالی که ۱۷ درصد از افراد ۵۵ ساله یا بیشتر علاقه مندی مشابهی را مطرح کردند.

نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو از ۸ هزار و ۴۸۰ بزرگسال، که بین ۱۰ تا ۱۶ ژوئیه (۲۶-۲۰ تیر) انجام شد، از افزایش دو قطبی شدن جامعه آمریکا حکایت داشت به طوری که ۶۵ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که از سیاست آمریکا خسته شده اند و ۵۵ درصد گفتند که نسبت به این سیاست‌ها عصبانی هستند.

نظرسنجی دیگری که پیشتر به سفارش نیوزویک انجام شد، نشان داد که بیشتر آمریکایی‌ها نگران ظهور دوباره خشونت سیاسی در آمریکا به دنبال حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره هستند. به گفته دانشمندان سیاسی رقابت دوباره جو بایدن رئیس جموری کنونی آمریکا و دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات نوامبر (آبان) نگرانی از آشوب احتمالی را بار دیگر تشدید کرده است.

در نظرسنجی‌های متوالی از شرکت کنندگان این سوال پرسیده نشد که دوست دارند به کدام کشور‌ها نقل مکان کنند، اما از آنها خواسته شد عنوان کنند که بازدید از کدام کشور‌ها را ترجیح می‌دهند.

در نظرسنجی سال ۱۹۷۴ انگلیس و آلمان محبوب‌ترین مقاصد شهروندان آمریکایی بود و استرالیا، ایتالیا، فرانسه وسوئیس در جایگاه‌های بعدی قرار داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افزایش تمایل آمریکایی‌ها برای مهاجرت
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز
  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • ۴۶ هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی توسط ناوگان عمومی قم جابه‌جا شدند
  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • بیش از ۴۰ درصد تلفات جاده‌ای مربوط به سرنشینان غیر از راننده است
  • تکمیل ۲خطه کردن راه‌آهن زنجان -قزوین نیازمند ۱۲۵۰میلیارد اعتبار
  • ۵۰ درصد از تصادفات در آزادراه‌ها رخ می‌دهد
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان