Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده کنگره آمریکا گفته که سیاست‌های دولت این کشور را پول رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی تعیین می‌کند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایلهان عمر» عضو مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای از نفوذ رژیم صهیونیستی و عربستان بر روی سیاست‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلهان عمر در مصاحبه‌ای با روزنامه ساندی‌تایمز گفت: «با خبریم که میزان پول و نفوذی که سعودی‌ها روی دولت دارند دلیل این است که تمامی اقدامات مخرب آنها نادیده گرفته می‌شود. واقعیت این است که وضعیت درباره اسرائیل هم هیچ تفاوتی ندارد.»

وی در ادامه گفت: «اینکه روی چه میزان از سیاست‌های واقعاً مخربی که اسرائیل پیشنهاد می‌دهد مهر تأیید می‌خورد هم واقعاً نگران کننده است.»

ایلهان عمر در ادامه خاطرنشان کرد که سیاست‌های دولت آمریکا کمتر از خواسته‌های مردم این کشور نشأت می‌گیرد. 

انتهای پیام/ 

R36444/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل دونالد ترامپ اسرائیل دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

 «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل زمان و مکان پاسخ خود به حمله تلافی‌جویانه ایران را مستقلاً انتخاب خواهد کرد و درعین‌حال، می‌کوشد در همکاری با آمریکا یک ائتلاف جهانی و منطقه‌ای علیه تهران تشکیل دهد.
 
گانتس در ادعا‌های خود ایران را «یک مشکل منطقه‌ای و جهانی و تهدیدی برای اسرائیل» خواند که جهان باید با تحریم و اقدام نظامی به آن پاسخ دهد. این مقام صهیونیست افزود: «من در روز گذشته با مقامات ارشد دولت آمریکا رایزنی کرده‌ام. اسرائیل برای دستیابی به این هدف، با آمریکا همکاری خواهد کرد.»
 
وی در ادامه با بیان اینکه پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط کشور‌های منطقه با رژیم صهیونیستی یک گام مفید در راستای مقابله با ایران خواهد بود، گفت: «اسرائیل در زمان و مکان و به شیوه مناسب پاسخ خواهد داد و اینجا فضای مناسبی برای پرداختن به این مسئله نیست.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا بیش از یک میلیارد دلار تسلیحات جدید به اسرائیل می‌دهد
  • بررسی فروش یک میلیارد دلار سلاح به اسرائیل در دولت بایدن
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • نماینده کنگره خواستار آتش‌بس فوری و دائمی در غزه
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم