Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامری از توزیع ۴۱۷ هزار پرس غذای گرم و ۵۵ هزار و ۹۷۵ بسته معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا در استان هرمزگان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

« سیاوش عامری »، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: کمیته امداد در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به اقشار نیازمند و فقرا، به‌ویژه خانواده‌های آسیب دید از ویروس منحوس کرونا، در ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت مراکز نیکوکاری استان هرمزگان، در قالب "رزمایش همدلی" برای "ایران همدل" و از طریق هم‌افزایی منابع کمیته امداد، کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم (طرح اطعام مهدوی) بین نیازمندان و همچنین تهیه و اهدا بسته‌های معیشتی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از برنامه‌های رزمایش همدلی در ماه مبارک رمضان با ‌عنوان طرح"اطعام مهدوی" توسط کمیته امداد در سراسر استان اجرایی شد که در این طرح با مدیریت مراکز نیکوکاری هرمزگان تعداد 40 آشپزخانه به‌منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی شد.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: این آشپزخانه‌ها در طول ماه مبارک رمضان، بالغ‌بر 417 هزار پرس غذای گرم به ارزش پنج میلیارد و 656 میلیون تومان پخت و توزیع ‌نموده‌اند.

 

وی اضافه کرد: همچنین با مشارکت خیرین و در راستای تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمند، تعداد 55 هزار و 975 بسته مواد غذایی نیز شامل کالاهای اساسی ازجمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش 11 میلیارد و 709 میلیون تومان توسط کمیته امداد هرمزگان بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.


عامری گفت: مردم نیک‌اندیش هرمزگان و خیرین بزرگوار در ماه مبارک رمضان امسال بالغ‌بر سه میلیارد و 704 میلیون تومان در قالب "رزمایش همدلی برای ایران همدل" به نیازمندان استان کمک کرده‌اند که بخشی از این کمک‌ها جهت تهیه و توزیع سبدهای معیشتی و مابقی کمک‌ها نیز به‌منظور تأمین مواد اولیه جهت پخت غذای گرم برای نیازمندان در طرح اطعام مهدوی هزینه شده است.


وی افزود: در حال حاضر 30 دفتر کمیته امداد و همچنین 92 مرکز نیکوکاری در سراسر استان با تمام ظرفیت‌های موجود آماده دریافت کمک‌های مردمی و ارائه خدمات به اقشار نیازمند می‌باشند و مردم خیراندیش می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق شماره‌گیری کد دستوری #076*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در رفع مشکلات ضروری نیازمندان مشارکت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته های معیشتی کرونا هرمزگان کمیته امداد آسیب دیده از کرونا ماه مبارک رمضان کمیته امداد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رفیع نژاد اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق کمیته امداد استان مرکزی است که با استقبال خوب حامیان و مردم نیک اندیش در دیار آفتاب همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با ماه مبارک رمضان در استان مرکزی به اجرا درآمد و در این طرح ۴۱۹۵ نفر به عنوان حامی جدید جذب شدند.

رفیع نژاد با بیان اینکه ایتام بدون حامی در استان مرکزی وجود ندارد، گفت: مبالغ واریزی حامیان این طرح به صورت مستقیم به حساب ایتام تحت سرپرستی واریز می‌شود.

وی بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند علاوه بر حضور در ادارات اجرایی این نهاد از طریق سایت ekram.emdad.ir نسبت به حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

کد خبر 6083900

دیگر خبرها

  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد