Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از صدور بخشنامه ای مبنی بر ارائه خدمات بیمه‌ای بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، بیمه مرکزی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شفاف سازی برخی از ابهامات موجود، اطلاع رسانی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پس از صدور بخشنامه ای مبنی بر ارائه خدمات بیمه‌ای بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث، بیمه مرکزی با انتشار اطلاعیه ای نسبت به شفاف سازی برخی از ابهامات موجود، اطلاع رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: تصمیم به ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران بدون نیاز به نسخه فیزیکی بیمه نامه شخص ثالث به مفهوم حذف شبکه فروش از فرایند عرضه بیمه نامه مذکور نبوده و شبکه فروش همچون گذشته نقش و کارکرد خود را حفظ خواهد کرد.

 

بر اساس همین گزارش واحدهای صدور (اعم از شعب و نمایندگان) در شرکت های بیمه موظفند با رعایت دقیق مقررات مربوطه نسبت به تبیین و تشریح اهداف و منافع این طرح برای بیمه گذاران اقدام لازم را به عمل آورند.  

 

بدیهی است با دریافت شماره تلفن همراه از بیمه گذاران و ثبت آن در سیستم صدور، امکان هر گونه اطلاع رسانی پیامکی وجود دارد و شرکت های بیمه علاوه بر اطلاع رسانی الکترونیکی در صورت درخواست بیمه گذاران موظفند نسخه چاپی بیمه نامه را نیز در اختیار آنان بگذارند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیمه شده بیمه بیمه مرکزی بیمه گذاران اطلاع رسانی بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد

بهزاد شاکرمی  با اشاره به اینکه کلنگ پروژه ورزشگاه خرم‌آباد سال ۸۸ بر زمین زده شد، اما تا سال ۱۴۰۰ پیشرفت چندانی نداشت، اظهار کرد:، اما با سفر رئیس جمهور این پروژه جزو مصوبات سفر قرار گرفت و با تزریق ۱۳۰ میلیارد تومان تکمیل شد.
وی گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد اکنون تکمیل و در اولین فرصت با سفر دوم رئیس جمهور به استان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به موفقیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد، اظهار کرد: به منظور حمایت از خیبر خرم‌آباد که یک افتخار برای استان است با صعود تیم به لیگ برتر ورزشگاه در اختیار تیم قرار می‌گیرد.
شاکرمی با بیان اینکه ورزشگاه در حال آماده سازی و واگذاری به تیم خیبر است، گفت: با توجه به اینکه اصلاح چمن ورزشگاه بر اساس استاندارد‌های لیگ برتر باید انجام شود، چمن ورزشگاه سه ماه پیش یعنی ۱۴۰۲/۱۱/۴ تحویل اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد..
وی با اشاره به اینکه با افتتاح ورزشگاه و طی پروسه‌ای که در اداره کل ورزش و جوانان انجام می‌شود تمام ورزشگاه در راستای موفقیت تیم خیبر خرم‌آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: این یک هدیه از طرف اداره کل راه و شهرسازی به تیم خیبر و طرفداران تیم است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه | شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • ۱۷ هزار کودک بدون والدین در نوار غزه/ شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • اطلاع‌نگاشت دریافت نسخه چاپی و رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳