Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@07:48:48 GMT

تست کرونای 4 نفر در پارس جنوبی مثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۱۹۸

تست کرونای 4 نفر در پارس جنوبی مثبت شد

تست کرونای 4نفر از اعضای تیم پارس جنوبی جم مثبت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کلیه اعضای تیم پارس جنوبی جم که روز دوشنبه در تست‌های پزشکی مربوط به بیماری کرونا شرکت کردند، امروز و تا ساعاتی دیگر نتیجه آزمایشات خودشان را دریافت می‌کنند.

با اینحال و پیش از اعلام قطعی جواب آزمایشات، ظاهرا یکی از اعضای کادرفنی و سه نفر از بازیکنان پارس جنوبی بر اساس نتایج آزمایشات مبتلا به ویروس کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه پارس جنوبی به دلیلی مشکلات مالی به سختی توانست اردوی خودش را برای از سرگیری تمرینات برپا کند، به نظر می‌رسد مساله ابتلای 4 نفر از اعضای این تیم به کرونا به دلیل اقدامات لازم مانند قرنطینه کردن افراد مثبت شده و همچنین هزینه‌های انجام تست‌های بعدی، مشکلات بیشتری را برای باشگاه جمی ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی ورزشی بیماری کرونا پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد

 طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، محدودیت یک درصدی دامنه نوسان سهام برای یک روز دیگر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، در جلسه‌ای که سازمان بورس در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار برگزار کرد، مقرر شد تا دامنه نوسان همه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی تا روز سه شنبه ۲۸ فرودین ماه ۱۴۰۲ به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود شود.

سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مذکور برای یک روز دیگر تمدید شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • محدودیت دامنه نوسان سهام تمدید شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز