Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-28@19:34:32 GMT

بورس تهران بالاخره سبزپوش شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۳۶۲

بورس تهران بالاخره سبزپوش شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، معاملات بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۰ هزار و ۹۶۱ واحد افزایش رقم ۹۳۷ هزار و ۹۴ واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۸۰ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۱۱ هزار و ۹۸۵ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۸۷ هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازار، فولاد مبارکه اصفهان گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس، ملی صنایع مس ایران و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

بانک‌های ملت، تجارت، صادرات ایران و اقتصاد نوین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان و ملی صنایع مس ایران نمادهای پر بیننده بورس بودند.

امروز فرابورس نیز صعودی بود و شاخص کل این بازار با ۳۷ واحد افزایش رقم ۱۰ هزار و ۸۶۴ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۶۷۳ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال انجام دادند.

سنگ آهن گوهر زمین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده فرابورس از سهامی ذوب آهن اصفهان، سیمان لار سبزوار، بانک دی، گروه کارخانجات صنعتی تبرک، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس و س. ، توسعه و عمران استان کرمان لیست نمادهای پر بیننده امروز فرابورس را تشکیل دادند.

ریزش سنگین بورس تهران | سقوط ۳۱ هزار واحدی شاخص کد خبر 515470 برچسب‌ها بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳

در سومین روز کاری سال ۱۴۰۳ شاخص کل بورس به روند صعودی خود ادامه نداد و با افت ۴ هزار واحدی رو به رو شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص کل بورس در روز سه شنبه با افت 4 هزار واحدی رو به رو شد و 0.2 واحد کاهش یافت. شاخص هم وزن نیز 500 واحدی رشد کرد.

 اگرچه در میانه‌های بازار با بهبود تقاضا همراه شد اما در مجموع شروع و پایان خوبی نداشت‌. در نهایت شاخص کل 4180 واحد کاهش ارتفاع داد و در سطح 2 میلیون و 249 هزار واحد متوقف شد.

بازیگران حقیقی ها امروز 65 میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند و ارزش معاملات خرد به 4.6 همت رسید.

نمادهای چکاپا و رانفور صدرنشین ورود پول سهامداران خرد بودند و نمادهای کرومیت و خساپا بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورس مثبت بسته شد
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • بورس قرمز شد
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام