Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو تیم فوتبال پیکان تهران و نساجی مازندران در چارچوب دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. تاریخ انتشار: 15:09 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۱۴۴

خبرگزاری میزان - بازی تدارکاتی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و پیکان تهران فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۸ در پیکان شهر برگزار می‌شود. شاگردان عبدالله ویسی دیروز (چهارشنبه) هم در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم لیگ یکی خوشه طلایی رفتند و به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نساجی مازندران یکی از چهار باشگاهی است که به همراه باشگاه‌های شهر خودرو، تراکتور و ماشین سازی طی نامه‌ای به وزیر خواهان تعطیلی لیگ برتر شد.

بیشتر بخوانید: رمضانی: نباید همه چیز به قهرمانی یک تیم ارتباط پیدا کند/ پروتکل‌ها اجازه بدهد بازی تدارکاتی می‌گذاریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران نساجی مازندران پیکان تهران نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، استاندار در این دیدار ، گفت: خانواده‌های معظم شهدا با توکل بر خدا و صبر در اوج قله‌های فداکاری و ایثار هستند.
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان خانواده شهدا را مایه خیر و برکت نظام و انقلاب و امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام دانستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان هم در این دیدار گفت: فرصت‌های جدیدی برای توانمند سازی ایثارگران و نقش آفرینی در حوزه‌های اقتصادی استان با حمایت‌های استاندار فراهم آمده است.
مجتبی میرحسینی در ادامه افزود: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.

معلم شهید کرم نارویی در سال ۱۳۲۷ در شهرستان زاهدان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۸ به دست اشرار کوردل در ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمده است.

شهید مدافع وطن ابراهیم شهرکی نسب مورخ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ در سن ۲۷ سالگی حین انجام مأموریت در سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان می‌رود
  • اولین دیدار دوستانه پرسپولیس در سال جدید
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • از آقازاده‌های ایرانی تا شاعر هندوستانی / اینجا سال به وقت فرهنگ و ادب تحویل شد
  • دیداری صمیمی با خانواده‌های معظم شهدا در زاهدان
  • پولی از برزیل در راه ایران!