Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از محل آتش سوزی جنگل‌های کوه خامی، فرودگاه گچساران و اتاق مدیریت عملیات اطفای حریق کوه خامی بازدید کرد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به هماره امام جمعه باشت از فرودگاه گچساران و اتاق مدیریت عملیات اطفای حریق آتش سوزی کوه خامی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی به همراه اعضای شورای تامین از نزدیک در جریان عملیات اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع کوه‌های گچساران قرار گرفتند و همچنین به صورت گشت هوایی از نقاط آتش سوزی و خسارات وارده به منابع طبیعی و کوهستان بازدید و بررسی کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گزارش کاملی از فرایند اطفای حریق و اقدامات صورت گرفته به نماینده ولی فقیه ارائه کرد.

کهگیلویه و بویراحمد| بالگردهای آب‌پاش‌ سپاه بر فراز آسمان آتشی کوه خامی گچسارانکهگیلویه و بویراحمد| آتش دوباره در کوه «خامی» گچساران زبانه کشید200 هکتار از جنگل‌های گچساران در آتش سوخت / وزارت کشور و سپاه برای مهار حریق تمام امکانات را اعزام کردند

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اطفای حریق کوه خامی آتش سوزی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس

فرمانده کل ارتش پس از ورود به شهر گچساران جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای گچساران به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه‌و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

سرلشکر موسوی پس از استقبال گرم مسئولان در فرودگاه گچساران در اولین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه در راستای کنگره بزرگ گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد است که از صبح امروز در شهر گچساران آغاز به کار شده‌است.

کد خبر 747765

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران