Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جلسات ما با مدیریت باشگاه به صورت هفتگی و طبق روال برگزار می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی بعد از برگزاری نشست با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه گفت: به صورت هفتگی جلسه برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز صحبت‌های‌مان در مورد وضعیت تیم و بازیکنان بود و امکاناتی که برای انجام تمرینات لازم است. این جلسات پابرجاست و کار‌های‌مان را با یکدیگر همانند جلسه امروز هماهنگ می‌کنیم.

گل‌محمدی: آغاز فوتبال به شناسایی مبتلایان کمک کرده است/ حداقل 90 درصد تیم باید حفظ شود

 

به روز رسانی می‌شود....

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از مسابقات از دو ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیأت مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیئتی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات بیان و اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم‌ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا نه شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

جهانشاهی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی در پایان از عمومی مردم برای حضور، مشاهده و تشویق تیم‌ها در این مسابقات دعوت به عمل آورد و گفت در حسین برگزاری مسابقات، برنامه‌های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6085983

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان