Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکامل تقوی‌نژاد بر ضرورت استفاده از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامت تاکید کرد.

سیدکامل تقوی‌نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت امروز (چهارشنبه) در نشست رؤسای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در وزارت بهداشت برگزار شد، بر لزوم استفاده از تجربه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای روایتگری ایثار مدافعان سلامت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درس‌های زیادی را از دفاع مقدس آموختیم، اظهار داشت: برنامه‌های مرتبط با دفاع مقدس باید گسترده‌تر برگزار شود و همچنین تمام فعالیت‌ها با هماهنگی با وزارت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی انجام گیرد.

در ادامه این نشست، کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: چیزی که در روایتگری به آن نیاز داریم نگاه غیر فنی، اما ادیبانه به موضوع است؛ این نگاه باعث می‌شود که موضوع ماندگار شود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس از شاخه‌های مقاومت است، بر لزوم استفاده از ابزار نوین در روایتگری تاکید کرد.

در این نشست مدیران و معاونان وزارت بهداشت به ارائه پیشنهاد در خصوص ظرفیت‌های همکاری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداختند.

دفاع‌پرس/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد

رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه در سخنانی تاکید کرد که عملیات ویژه روسیه در اوکراین مسیر تاریخ را اصلاح می‌کند و روسیه پیروز خواهد شد.

بشار اسد تاکید کرد که عملیات نظامی ویژه در اوکراین به پیروزی روسیه ختم خواهد شد.

از سوی دیگر، وزارت دفاع روسیه از آزادسازی بخش‌هایی از جمهوری دونتسک خبر داد. دفاع روسیه روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان‌های نظامی این کشور شهرک بوگدانوفکا در جمهوری دونتسک را به طور کامل آزاد کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای روسی در این منطقه موقعیت خود را بهبود بخشیدند. نظامیان و شماری از تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در نزدیکی دونتسک نیز هدف نیروهای روسی قرار گرفت.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که دو ضدحمله نیروهای مسلح اوکراین در مناطق دیگر دونتسک دفع شد.

بنا به این گزارش، در نتیجه درگیری در این محور ارتش اوکراین بیش از ۴۴۰ نظامی، سه خودرو و یک سامانه موشکی ضدهوایی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش روسیه موفق شد یک فروند هواپیمای میگ- ۲۹ نیروی هوایی اوکراین را در فرودگاه دنپر منهدم کند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی روسیه ۱۹۴ پهپاد اوکراینی دردرگیری های ۲۴ ساعت گذشته منهدم کردند.

همچنین رئیس دومای روسیه تاکید کرد که کمک‌های غرب نمی‌تواند به اوکراین در نبرد با روسیه کمک کند.

«ویاچسلا ولودین» رئیس دومای روسیه روز یکشنبه اعلام کرد: بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین وضعیت میدان جنگ را تغییر نمی‌دهد. رژیم کی یف با وجود کمک‌های غرب شکست خواهد خورد.

مجلس نمایندگان آمریکا دیروز بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد؛ اقدامی که بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی و مناقشه حزبی در کنگره آمریکا، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

روند رأی‌گیری و تصویب لایحه کمک ۶۰ میلیارد دلاری برای اوکراین، ظرف چند دقیقه انجام شد؛ اتفاقی که بعد از چند ماه بلاتکلیفی لایحه در مجلس نمایندگان، حاکی از آن است که قانونگذاران آمریکایی فارغ از تمایلات حزبی، به طور متفق‌القول حامی تداوم حمایت از اوکراین هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • برگزاری جشن هفته سلامت در هوراند
  • ضرورت کاهش مصرف نمک و شکر در ایران
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد