Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

رضا کرمی‌محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، در خصوص وقوع زلزله در منطقه مشا و 50 کیلومتری شهر تهران، گفت: به هر تقدیر از چندی قبل لرزش‌های گسل مشا آغاز شده است و هرازگاهی زلزله‌هایی با ریشترهای بین 2.5 تا 4 را در این منطقه شاهدیم.

اخبار اجتماعی- وی در پاسخ به این سؤال که در زلزله قبلی ابتدا یک پیش‌لرزه 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ریشتری آمد و چند ساعت بعد زلزله 5.2 ریشتری واقع شده است آیا این بار هم مردم باید نگران وقوع زلزله‌ای قوی‌تر باشند،‌گفت: ما 30 سال است که در تهران نگران آمدن زلزله با ریشتر بالا هستیم.

کرمی محمدی ادامه داد: ‌البته در همین سال‌ها مردم متأسفانه هیچ نگرانی نداشتند و به این موضوع بی‌توجه بوده‌اند.

وی گفت: البته در هیچ کجای دنیا نمی‌توان با قطعیت درباره اینکه آیا زلزله‌ای بزرگ‌تر به وقوع خواهد پیوست یا خیر، پیش‌بینی انجام داد.

رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران در پاسخ به این سؤال که شما به عنوان مدیر بحران شهر تهران آیا به مردم پیشنهاد می‌کنید که 48 ساعت آینده هوشیارتر باشند یا خیر گفت‌: اینکه مردم به واسطه وقوع این زمین‌لرزه و اینکه این احتمال وجود دارد که زلزله‌ بزرگ‌تری پیش آید هوشیارتر باشند موضوع بسیار خوبی است.

وی افزود: اما هوشیار بودن به معنای کلید ماشین در دست بودن و رفتن به سمت پمپ‌بنزین و از این طرف به آن طرف شهر رفتن نیست.

وی گفت:‌ یکسری دستورالعمل‌ها برای زمان وقوع زلزله ، بعد از زلزله و حتی قبل از وقوع زلزله وجود دارد که خوب است هموطنان این دستورالعمل‌ها را مطالعه کنند و همزمان هوشیارتر هم باشند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زلزله گسل مشا زلزله تهران گسل مشا مشا وقوع زلزله شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • احتمال وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان