Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@13:31:00 GMT

احتکار بیش از ۴۰۰ خودرو در چیتگر

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۹۷۷۹

احتکار بیش از ۴۰۰ خودرو در چیتگر

به گزارش ایسنا، کیانوش نظری، رییس کلانتری چیتگر دراین باره گفت: به دنبال ابلاغ تدابیر در خصوص برخورد با احتکارکنندگان خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها، عوامل کلانتری در رصدهای انجام شده دو پارکینگ در جاده مخصوص، بزرگراه لشگری غرب به شرق روبروی خیابان نخ زرین و  شرق به غرب اتوبان لشگری خیابان سپاه اسلام شناسایی کردند که در آنها اقدام به نگهداری صدها دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا نیز هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در دوعملیات جداگانه تعداد ۲۵۱ خودرو را از پارکینگ اول و تعداد ۱۵۱ خودرو را نیز از پارکینگ دوم کشف و توقیف کردند.

رییس کلانتری چیتگر با بیان اینکه ۴۰۲ خودروی احتکار شده عمدتا ایرانی و فاقد پلاک بودند، گفت: این خودروها متعلق به دو نفر بود که در این زمینه پرونده ای تشکیل و به پلیس امنیت اقتصادی واگذار شد. همچنین دو پارکینگ نیز پلمب شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد

پیمان محقق مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: پارسال مجموعا ۱۲ هزار و ۵۰۰ خودروی بنزینی و ۲ هزار و ۵۸۰ خودروی دوگانه سوز در مرکز معاینه فنی پذیرش و خدمات دریافت کردند.

وی افزود: تعدادی از این خودرو‌ها به دلیل عدم تنظیم موتور و مصرف سوخت نامتعارف و تعدادی هم مربوط سیستم ترمز و سیستم تعلیق خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید

معاینه فنی خودرو‌ها به‌صورت رایگان در فرخشهر به مناسبت هفته محیط زیست

محقق اضافه کرد: تعداد خودرو‌های سبک بنزینی در مراجعه اول ۹ هزار و ۶۲۴ مورد و در مراجعه نوبت دوم ۲ هزار و ۶۵۰ مورد بوده است.

محقق ادامه داد: همچنین تعداد خودرو‌های دوگانه سوز سبک بنزینی در مراجعه اول ۱۴۱۰ مورد و در نوت دوم ۳۲۰ مورد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد